Vineri, productiile din prime time au pozitionat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Serialul turcesc "Tradarea", emisiunea-magazin "D-Paparazzi" si show-ul "Supermodels by Catalin Botezatu" au reprezentat optiunea secunda pentru telespectatori, devansand emisiunile posturilor concurente.
Astfel, in intervalul 20:00 – 22:30, serialul "Tradarea" a inregistrat 7,6% rating si 13,7% cota de piata, pe targetul All Urban, 7,0% rating si 12,1% cota de piata, pe targetul National, 5,0% rating si 10,4% cota de piata, pe targetul Comercial. 1.283.000 de romani vizionau vineri Kanal D, minutul de aur, atins la 20:15, peste un million si jumatate (1.630.000) de telespectatori urmareau cu sufletul la gura serialul "Tradarea".
In intervalul 22:30 – 23:30, emisiunea "D-Paparazzi" a adunat in fata micilor ecrane peste un million de telespectatori (in minutul de aur, inregistrat la 22:31 – 1.086.000). Productia prezentata de Ilinca Vandici a inregistrat in intervalul difuzarii (22:30 – 23:30) 2,6% rating si 6,2% cota de piata, pe targetul Comercial.
Topul clasamentului il inchide show-ul "Supermodels by Catalin Botezatu", difuzat in intervalul 23:35 – 1:45, cu audiente remarcabile: 2,2% rating si 9,9% cota de piata, pe targetul Comercial. O medie de 253.000 de romani vizionau vineri Kanal D, in minutul de aur, atins la debutul editiei (23:35), 418.000 de telespectatori urmareau productia prezentata de Catalin Botezatu.
Audiente Kanal D – 20 martie 2015
Ø Serialul "Tradarea" – target All Urban
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
20:00-22:30 |
Pro TV |
18.7 |
33.7 |
|
Kanal D |
7.6 |
13.7 |
|
Antena 3 |
4.2 |
7.5 |
|
Antena 1 |
3.3 |
6.0 |
|
Acasa |
2.1 |
3.8 |
Sursa: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Data: 20.03.2015
Interval: 20:00-22:30
Ø Serialul "Tradarea" – target National
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
20:00-22:30 |
Pro TV |
20.8 |
36.2 |
|
Kanal D |
7.0 |
12.1 |
Antena 1 |
3.9 |
6.8 |
|
|
Antena 3 |
3.2 |
5.5 |
|
TVR 1 |
2.5 |
4.3 |
Sursa: Kantar Media Romania
Target: National
Data: 20.03.2015
Interval: 20:00-22:30
Ø Serialul "Tradarea" – target Comercial
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
20:00-22:30 |
Pro TV |
21.3 |
44.6 |
|
Kanal D |
5.0 |
10.4 |
|
Antena 1 |
3.3 |
7.0 |
|
Acasa |
2.2 |
4.6 |
|
Antena 3 |
1.7 |
3.6 |
Sursa: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Data: 20.03.2015
Interval: 20:00-22:30
Ø Emisiunea-magazin "D-Paparazzi" – target Comercial
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
22:30-23:30 |
Pro TV |
22.8 |
54.1 |
|
Kanal D |
2.6 |
6.2 |
|
Antena 1 |
1.8 |
4.3 |
|
Antena 3 |
1.5 |
3.6 |
|
Prima TV |
1.3 |
3.1 |
Sursa: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Data: 20.03.2015
Interval: 22:30-23:30
Ø Show-ul "Supermodels by Catalin Botezatu" – target Comercial
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
23:35-25:45 |
Pro TV |
7.1 |
31.7 |
|
Kanal D |
2.2 |
9.9 |
|
Antena 1 |
2.0 |
9.0 |
|
Antena 3 |
1.1 |
5.1 |
|
Prima TV |
0.9 |
4.0 |
Sursa: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Data: 20.03.2015
Interval: 23:35-25:45