În perioada 15 martie – 15 iunie 2015, Vincon România le oferă românilor posibilitatea de a crea o hartă a țării cu oamenii pe care îi apreciază, în cadrul campaniei pentru brandul Beciul Domnesc – „Harta Oamenilor Buni”.
Este un mod unic de a scoate în evidență faptul că în România există oameni de bine, pentru care merită să cinstim un pahar de vin Beciul Domnesc.
De altfel, după șapte săptămâni de la debutul campaniei, pe „Harta Oamenilor Buni” au fost înscrise 4.000 de persoane, cele mai multe fiind din județele București, Iași, Pitești, Galați și Cluj.
„Prin această campanie am dorit să recompensăm faptele bune realizate de cei pe care deseori îi trecem cu vederea. E important să recunoaștem că în țara noastră se întâmplă și lucruri faine, că noi, românii, deseori facem și fapte bune, cu care ar trebui să ne mândrim. Prin insight-ul de la care a pornit această promoție am mizat pe optimismul din fiecare. Beciul Domnesc crede în puterea binelui și îi salută pe toți cei cu inima mare, care fac România mai frumoasă zi de zi prin faptele lor bune. Și ca toate acestea să nu mai treacă neobservate și nerecompensate, am creat «Harta Oamenilor Buni»”, declară Simona Hâncu, Marketing Director Vincon România.
Cum se formează „Harta Oamenilor Buni”
Fiecare consumator de Beciul Domnesc se poate înscrie prin SMS la 1816 sau prin aplicația din pagina de Facebook Beciul Domnesc, https://apps.facebook.com/harta-oamenilor-buni/, nominalizând o persoană aparte pentru o faptă bună. Alături de persoana nominalizată, consumatorii pot câștiga, prin tragere la sorți: 3 premii de 100 lei fiecare (zilnic) și, la finalul promoției, 9 premii în valoare de 5.000 lei.
Promovarea promoției TV, online și in store
Promoția națională „Harta Oamenilor Buni”, dedicată consumatorilor finali, este susținută prin campanie TV, online și suport in store, prin materiale de tip POSM.