Vinăria Purcari lansează campania #vindinmoldova, care are ca scop creşterea popularităţii vinurilor din Republica Moldova în România. Campania este rezultatul unei simpatii generoase de care au dat dovadă românii față de vinificatorii din Republica Moldova, ca urmare a embargoului din 10 septembrie impus de Rusia. Detaliile campaniei și materialele promoționale pot fi accesate la www.purcari.md/vindinmoldova.
“Prin această campanie dorim să îi mulţumim României pentru suportul necondiționat demonstrat în aceste timpuri grele. România a fost întotdeauna o piață cheie pentru Vinăria Purcari, importanța căreia a crescut și mai mult odată cu restricțiile impuse de Rusia. Reacția românilor este una absolut admirabilă și prin această campanie ne propunem să celebrăm unitatea celor două maluri ale Prutului. După poduri de flori, sperăm să avem și poduri de vin”, declară Victor Bostan, CEO Vinăria Purcari.
În pofida situației critice în care s-a pomenit întreaga ramură vinicolă din Moldova, campania adoptă un ton foarte pozitiv. “Ne-am propus să facem puțin haz de necaz, și să ne axăm pe un mesaj care ar celebra unitatea celor două maluri, dar și micile diferențe, deseori haioase, care ne caracterizează. În același timp, îndemnăm prietenii noștri din România să continue să susțină Moldova și vinurile noastre, pentru că, vorba campaniei, vinul apă nu se face“, comentează Tatiana Denisenco, Director Marketing.
Vinăria Purcari invită românii de pretudindeni să se alăture campaniei și să ne trimită propria versiune a mesajelor prin intermediul www.purcari.md/vindinmoldova, www.facebook.com/purcari şi www.twitter.com/VinariaPurcari utilizând hashtag-ul #vindinmoldova. Cele mai inspirate mesaje vor fi premiate și promovate activ de Purcari.
“Prietenul la embargo se cunoaște – e unul din mesajele campaniei. Românii au demonstrat că sunt cei mai buni prieteni ai Republicii Moldova. Vreau să le mulțumesc din suflet“, conclude Victor Bostan.
Vinăria Purcari, fondată în 1827, este cea mai celebrată vinărie din Moldova. Prima medalie de aur a fost obţinută în 1878, la Expoziţia Mondială din Paris, când oenologii francezi au fost profund impresionaţi de aroma bogată şi culoarea intensă a vinului Negru de Purcari, care a întrecut chiar şi vinurile Bordeaux. De-a lungul anilor, colecția de vinuri Purcari a câștigat mai mult de 140 de medalii la cele mai prestigioase concursuri internaționale ca Decanter, Concours Mondial de Bruxelles, Challenge International du Vin, dar și legendara apreciere la curtea regală din Marea Britanie.
Vinăria Purcari face parte din Bostavan Wineries Group, liderul pieței vinicole din Moldova. În România, grupul este prezent prin investiția în Crama Ceptura, unul din producătorii de vârf din zona Dealu Mare. România este piața #1 ca cifră de afaceri pentru Bostavan Wineries Group.