In Shanghai, brandul va putea fi urmarit in doua pavilioane nationale
Primul Targ International din Londra a electrizat masele inca din 1851. Acum natiunile lumii isi expun lucrarile in Shangai unde va avea loc Targul International Expo 2010 in perioada 1 mai-31 octombrie. Si, ca si acum 159 de ani in Londra, Villeroy&Boch va participa si la acest targ din cea mai mare metropola a Chinei. La Expo, compania cu o istorie de peste 260 de ani va deveni un simbol al stilului de viata modern si urban si va avea doua locatii de expunere. La pavilionul german, producatorul de ceramica va expune setul de vesela de succes si castigator de premii, NewWave. In plus, Villeroy&Boch va fi de asemenea singura companie care va acoperi zona de catering din pavilionul Luxembourg cu pahare, tacamuri si portelan.
NewWave – un simbol pentru orasul de maine
Targul mare de 5 km patrati se intinde pe ambele maluri ale Raului Huang Pu. Pavilionul german acopera o zona de 6000 metri patrati. Muncitorii au fost ocupati in a nitui cele 1200 de tone de otel pentru cea mai extinsa prezenta germana la Expo din toate timpurile. Pavilionul a dat numele de “balancity|, o alaturare a cuvintelor balanta si oras. Prezentarea reflecta moto-ul Expo “Better City, Better Life” subliniind idea de oras in echilibru. Viata din Germania va fi aratata printr-o promenada in care exemplele de spatii tipice urbane si mobilier vor fi expuse. In selectia produselor care vor sublinia un stil modern si placut al vietii urbane, Consiliul German de Design, responsabil cu selectia exponatelor si Consortiul pavilionului German din Shanghai, au decis mobilarea premium Villeroy & Boch: Expertii in ansambluri complete de masa vor expune vesela NewWave in holul numit "The Depot." Aceasta colectie inovativa a incantat oamenii, profesionisti si clientii inca de la lansare, din 2001. Numele sta pentru una dintre povestile unice de succes in design revolutionar, una care in 2004 a fost premiata pentru cel mai lung premium in inovatie continua din lume "German Industry Innovation Award."
The Depot va fi locatia pentru expunere a unui spectru bogat de design german si realizari ingineresti. Armonia dintre tehnica si design a jucat un rol cheie in selectia celor mai graitori reprezentanti. “’A city in balance.’ Viata este un echilibru intre societate si individ, intre globalizare si identitate regionala, nou si traditie- aceste sunt perspective cu care compania noastra se identifica”, explica Nicolas-Luc Villeroy, Director al diviziei Tableware de la Villeroy & Boch AG.
Exclusiv pentru Targul International
Pe langa pavilionul german, Villeroy & Boch va expune si in pavilionul Luxembourg, ca singura companie care acopera zona de catering (capacitatea: 200) la acest pavilion. De la pahare de sampanie din linia La Divina si recipiente de sare NewWave, pana la tacamuri din colectia Udine si pahare de apa din gama Mankai, fiecare ansamblu de masa va evidentia faptul ca Villeroy & Boch a imbogatit viata zilnica si calitatea ei de la generatie la generatie asa cum nicio alta companie nu a reusit, oferind atat produse utile, cat si de design. Un highlight va fi acela ca invitatii din zona de VIP vor cina din extraordinara linie Stella. Exclusiv pentru Targul International aceste produse au fost etichetate cu logo-ul Expo, intr-o editie limitata de 70. Vizitatorii pavilionului vor putea primi o scurta introducere in competenta in design a brandului Villeroy & Boch putand admira cabinetele expuse acolo. Acestea vor oferi observatorilor un intro in formele si decorurile de succes ale companiei cu o lunga traditie si a experientei in domeniul realizarii de obiecte care corespund dorintelor clientilor. “In Londra, in urma cu 160 de ani sau in Shanghai astazi, un Targ International este intotdeauna ceva foarte special. Suntem mandri ca vom fi prezenti in doua pavilioane nationale la Expo 2010”, a declarat Nicolas-Luc Villeroy.
Contrastul nu putea fi mai mare: cu o populatie in jur de 500,000, Luxembourg are atatia locuitori cat un cartier din Shanghai cu populatia de 19 milioane. Si Shanghai este de doua ori si jumatate mai mare decat natiunile Benelux la un loc. Este greu sa ii faci pe chinezi sa inteleaga ca Luxembourg este un stat in sine, in ciuda dimensiunii sale. Acesta este motivul pentru care Grand Duchy a ales un asa pavilion neconventional” preia semnificatia chineza a cuvantului Luxembourg si il transforma in piatra. "Lú sên bâo" inseamna ceva inrudit cu padure si fortareata si, inspirat de Evul mediu, constructia futuristica realizata din otel, lemn si sticla seamana cu un castel. A doua natiune europeana ca marime a permis ca acest castel sa coste semnificativ: aproape 9 milioane de euro cheltuiti pe cei 3000 de metri patrati ai pavilionului.
O expozitie cu cele mai bune branduri
Corespunzator cu marimea si imaginea proprie, Republica China se asteapta ca acesta sa fie cel mai mare Targ International organizat vreodata. Shanghai il transforma intr-un Expo de superlative: bugetul, aproape trei miliarde euro, care il depaseste chiar si pe cel al Jocurilor Olimpice din Beijing. Obiectivul initial a fost sa atraga 220 participanti, dar acum 242 de natiuni si organizatii internationale vor participa. Una peste alta, 70 de milioane de vizitatori sunt asteptati, 3.5 milioane dintre ei fiind din afara Chinei. Pavilionul german va fi in masura sa primeasca vizita a peste 9 milioane de persoane in cele peste 184 de zile ale Expozitiei Mondiale.
{mosloadposition user10}