GolinHarris semnează pentru HISTORY® campania de lansare „Vikingii”
Echipa GolinHarris, ce comunică pentru HISTORY de la începutul anului, a creat campania de comunicare a lansării celebrului serial în România. Strategia de lansare a inclus un endorser dedicat campaniei, teasing și amplificare în social media, stunt stradal, evenimente, concursuri şi vizite la radio, toate adaptate la nota istorică a serialului.
Campania a debutat printr-un teasing realizat de endorserul campaniei, Cosmin Tudoran (Ca$$a Loco), pe pagina personală de Facebook și pe blog. Datorită asemănării sale cu Ragnar, personajul principal din “Vikingii”, Cosmin a decis să adopte o nouă tunsoare în stil viking. Iniţial, le-a cerut părerea prietenilor săi de pe Facebook şi i-a provocat să dea like unei imagini cu Ragnar daca vor să îl determine să se tundă exact ca el. Fotografia a adunat instant un număr mare de like-uri, ceea ce l-a convins pe Cosmin să se tundă. Pentru a completa experienţa, Cosmin a petrecut o zi ca un viking, cu haine specifice, sabie, scut şi un topor, care l-au însoțit pe toată durata zilei, în toate activităţile sale.
Difuzarea primului episod a fost marcată printr-un eveniment, cum altfel, vikingesc – GolinHarris și HISTORY au organizat un ospăţ al vikingilor în Centrul Vechi, stropit cu ale, berea specială a vikingilor, și îmbogățit cu reţete nordice, concerte de muzică veche scandinavă şi reprezentaţii de jonglerii cu foc. Cosmin Tudoran a fost gazda petrecerii împreună cu cei trei vikingi ai săi, care au introdus cei peste 200 de invitați în atmosferă.
GolinHarris și HISTORY au pus la cale și un stunt stradal în aceeași cheie: trei vikingi au mers prin centrul capitalei, întâlnind fanii HISTORY, făcând poze cu bucureştenii şi povestind despre noul serial, ce avea premiera chiar în acea zi. Cu o seară înainte, vikingii au anunţat o parolă secretă pe pagina oficială de Facebook și i-au provocat pe fanii HISTORY să îi caute pe străzile din București. Cine i-a întâlnit și a știut parola a primit din partea lor un cadou special – un tricou inscripționat cu “I Party Like a Viking”.
Campania de comunicare a ajuns desigur și în redacțiile principalelor publicații, dar și în studiourile radio în dimineaţa premierei, oferindu-le DJ-ilor un mic dejun nordic bazat pe peşte.
“După succesul înregistrat în SUA, unde serialul “Vikingii” a ajuns numărul 1, HISTORY a decis ca primele ţări de difuzare din Europa să fie România şi Polonia, ceea ce a fost o mare bucurie pentru noi. Echipa HISTORY a arătat o mare deschidere şi entuziasm faţă de ideile noastre şi am realizat împreună una dintre cele mai populare campanii ale toamnei, în care Cosmin Tudoran a avut un rol memorabil”, declară Diana Bucuroiu, Community Manager GolinHarris.
Serialul “Vikingii” este difuzat pe canalul HISTORY® în fiecare luni, de la 22:00. “Vikingii” este o co-producţie irlandezo-canadiană ce a cucerit deja America, ocupând primul loc în topul noilor seriale ale anului, cu peste 6 milioane de telespectatori la difuzarea primului episod. Serialul cuprinde nouă episoade şi a avut premiera în România pe 21 octombrie.