Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Viitorul dincolo de branduri

La nivel internaţional brandurile se reinventează, încearcă să găsească noi modalităţi de a se prezenta în faţa consumatorului şi de a-şi comunica mesajul faţă de aceştia. Am încercat să urmărim tendinţele şi să le ridicăm la aceleaşi standarde.

Lansată în anul 2005 pe plan internaţional de către Kevin Roberts, cartea “Lovemarks. Viitorul dincolo de branduri” a devenit într-un an de zile un bestseller internaţional şi a cunoscut lansări şi în alte părţi ale Globului.

În data de 8 iunie 2006, bestsellerul internaţional “Lovemarks. Viitorul dincolo de branduri” a ajuns şi în România, lansat de Business Media Group în cadrul forumului de marketing, comunicare şi vânzări Strategic.

(Precizarea PRwave – cartea este prezentata si la rubrica Books Wave – aici)

 

Cartea a participat la Bookfest şi a intrat în librării prin momentul “Five o’Clock Tea” organizat la Cărtureşti. Poate în situaţia de faţă se află pe multe dintre birourile directorilor de marketing, specialiştilor în comunicare şi în multe rafturi ale bibliotecilor personale.

 O evoluţie la fel de interesantă, dar mai neaşteptată a   cunoscut-o conceptul de lovemark. Iniţial a fost acţiunea noastră de a pregăti terenul pentru lansarea cărţii prin platforma www.lovemarks.ro. Însă publicul  a prins spiritul “lovemarks” şi în scurt timp pe site au fost înscrise şi susţinute nu mai puţin de 138 de branduri de suflet şi 255 de comentarii. Cele mai iubite branduri au fost votate de consumatori: Mini Cooper, Nike, Zara, Yahoo Mail, Red Bull, BMW, Nutline, Breitling, Campaign şi Canon.
 Comunicarea a mers mai mult de atât. În scurt timp pe forumuri au apărut discuţii şi îndemnuri pentru a înscrie în concurs diverse branduri, iar pe bloguri au fost lansate discuţii despre conceptul “lovemarks” şi despre ce reprezintă pentru fiecare un brand de suflet. Deja publicul a înţeles că absenţa unui brand va fi rapid înlocuită de un altul, dar absenţa unui lovemark va genera proteste pentru golul generat.

Interesul pe care publicul l-a manifestat şi îl manifestă în continuare faţă de “lovemarks” lansează întrebarea: va fi recunoscut şi în România ca un concept care poate aduce unei campanii o reală valoare adăugată ? Poate nu a atins încă acest prag, dar cu siguranţă este pe drumul cel bun. Popularizarea conceptului a fost realizată.

Informaţii complete despre conceptul “lovemarks” şi campania prin care este promovat găseşti pe www.lovemarks.ro . “Lovemarks” este un concept Saatchi&Saatchi
 
Bestsellerul internaţional „Lovemarks. Viitorul dincolo de branduri” scrisă de Kevin Roberts, CEO, Saatchi&Saatchi, face parte din divizia de cărţi de afaceri BizBooks a Business Media Group. Business Media Group este un grup de media independent cu o activitate de peste 10 ani si un furnizor major de informatie pentru comunitatea de afaceri din Romania. Portofoliul sau include doua divizii de publicatii – Publicatii de afaceri (din care fac parte Biz, Business Review, Campaign si BusinessWeek Romania) si Publicatii de Lifestyle (ce include editiile locale ale publicatiilor internationale Stuff si Autocar) – si o Divizie Evenimente (care include tradeshow-ul Zilele Biz, forumul Strategic, seria BizAcademy si altele).

Cartea „Lovemarks. Viitorul dincolo de branduri” se află la vânzare pe www.metropolis.ro la un preţ special.

Bucuresti, 15.08.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.