Victoria’s Secret e pe cale să transforme complet percepția asupra noii generații de femei din lume. Manifestul The Victoria’s Secret World Tour se prezintă sub forma unui lungmetraj care îmbină superb arta și cultura, evidențiind personaje feminine emblematice – supermodele, creatoare de conținut, artiste, cântărețe și multe alte categorii. Acesta caută să reafirme angajamentul brandului de a susține și motiva opiniile, vocile, perspectivele și experiențele femeilor.
Mai mult de atât, The Victoria’s Secret World este conceput sub forma unei călătorii ce oferă oportunitatea audienței de a explora procesul de creație și poveștile intime ale membrilor parte din VS20 – un grup alcătuit din 20 de creativi ce inovează la nivel global, scopul acestora fiind de a crea 4 show-uri curatoriale de modă care reflectă identitatea orașelor Bogota, Lagos, Londra și Tokyo. Cu libertatea creativă de a conceptualiza, produce și pune în scenă colecțiile proprii, artiștii vor combina frumusețea modei, a filmului, a designului și a artelor vizuale pentru a-și prezenta munca alături de piesele emblematice Victoria’s Secret.
„Lungmetrajul este expresia pură a evoluției Victoria’s Secret. Acesta va fi modelat de glamour-ul și divertismentul modei, cu accente fine din trecutul brandului, dar într-un mod îndrăzneț și redefinit. Suntem atât de onorați să explorăm acest nou început prin arta creatorilor globali care celebrează individualitatea poveștilor și perspectivelor femeilor”, a declarat Raúl Martinez, EVP și Head Creative Director la Victoria’s Secret.
The Victoria’s Secret World Tour va fi regizat creativ de PARTEL OLIVA, cu regia de film de Lola Raban-Oliva, Cristina Sanchez, Korty, Margot Bowman, Umi Ishihara, styling în parteneriat cu Camilla Nickerson, cinematografia de Ari Wegner, design de producție de Joseph Bennett și post-producție de Parallax, recent câștigător al premiului Oscar.
Întregul show va fi transmis în flux internațional și va culmina cu un eveniment de modă live în această toamnă.