Victor Socaciu vine astãzi în platoul Acces Direct pentru a dezvãlui culisele celui mai mediatizat divorţ al momentului. Deranjat de ultimele ieşiri în presã ale fostei sale soţii, folkistul a decis sã facã dreptate. Nu rataţi o ediţie de excepţie Acces Direct astãzi, de la ora 17.00, numai la Antena 1.
Deranjat de ultimele declaraţii cu care fosta sa soţie, Marina Almãşan, a ţinut prima paginã a ziarelor, Victor Socaciu a decis sã facã luminã în culisele celui mai controversat divorţ al momentului: “Acum o lună am divorţat din cauza unei relaţii extraconjugale a Marinei pe care ea a recunoscut-o. Ne-am înţeles, am divorţat, şi lucrurile s-au derulat normal, în continuare. Am văzut însă că a avut nişte ieşiri în media destul de îndoielnice!” Folkistul vine astãzi în platoul Acces Direct pentru a dezvãlui culisele celui mai mediatizat divorţ al momentului.
În aceastã searã, de la 22.15, Simona Gherghe revine cu o ediţie senzaţionalã Acces Direct. Dupã ce concurentele reality show-ului Burlacul au decis sã îşi ia soarta în propriile mâini, Simona Gherghe, alãturi de toţii protagoniştii de pânã acum ai show-urilor Burlacul şi Burlãciţa, va dezvãlui cine este cel mai nou Burlac al României. Aflã toate detaliile într-o ediţie specialã Acces Direct, în aceastã searã, de la 22.15, numai la Antena 1.
Telespectatorii Antena 1 vor putea afla mai multe informaţii accesând pagina oficială a emisiunii accesdirect.a1.ro sau pagina de Facebook, facebook.com/accesdirect.
De mai bine de 18 ani, Antena 1 este unul dintre cei mai importanţi competitori pe piaţa media din România, statut câştigat prin respectul pentru telespectatorii pe care i-a ţinut mereu aproape. Cu o echipă de oameni deosebiţi în spatele camerelor, cu vedete îndrăgite şi formate de succes, Antena 1 îşi menţine poziţia de lider în programe de divertisment, dând viaţă spectacolului şi oferind inspiraţie pentru milioane de telespectatori. Antena 1 face parte din cel mai important grup de media românesc, dezvoltat organic din resurse proprii, pentru care performanţa rămâne o valoare constantă.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 U si all urban
Perioada 11 aprilie 2012