Victor Hănescu, unul dintre numele sonore din tenisul românesc masculin, a adus zâmbete pe chipul a sute de copii, în campania “Orice campion are un început”. Editia din Cluj Napoca a avut la Winners Club şi a avut ca public peste două sute de iubitori ai tenisului, părinţi şi copii. Micuții au primit din partea tenismenului mingi, rachete performante, tricouri, șepci şi alte articole gata pentru a le purta noroc pe teren.
Copiii au fost nerăbdători în așteptarea marelui sportiv cu care au avut șansa să schimbe câteva mingii. Victor a urmărit cu atenție jocul fiecărui junior și a văzut câteva talente de care a promis că se va ocupa. Aproximativ 170 de micuți s-au bucurat să facă schimbul de mingii cu marele tenismen, declarând că ziua aceasta va rămâne memorabilă pentru ei. Bineînţeles, de la eveniment nu a lipsit nici sesiunea de autografe şi fotografii pe care Victor le-a acordat cu plăcere celor aflați la Winners Tenis Club. După o după amiază plăcută, petrecută cu tenis de calitate, micuții s-au răsfățat cu Pizza Guseppe și Pudding Paula. Mai mult, juniorii au avut parte de o surpriză din partea sponsorul Banca Transilvania. Mascota KidCont a băncii a animat atmosfera pentru copiii veniți la Winners Tenis Club.
„Am petrecut o zi frumoasă la Cluj Napoca în mijlocul a peste 200 de copii pasionați de tenis. Obiectivul meu a fost îndeplinit. Am văzut foarte mulți copii fericiți să afle din secretele tenisului. Micuții au primit echipamente profesioniste de joc. Am văzut câțiva copii foarte talentați și mi-am dat seama că nivelul de joc aici la Winners Tenis Club este unul foarte ridicat. Sunt încântat de condițiile pe care le-am găsit la această baza sportivă și cred că micuții au posibilitatea să fie următorii urmași ai lui Ilie Năstase și ai mei” a declarat Victor Hănescu.
Victor Hănescu susține dezvoltarea tenisului pentru juniori, prin campania „Orice campion are un început”, ce vizează sprijinirea a mii de elevi și juniori din toată ţara. Această inițiativă vine din dorința tenismenului român de a porni o mișcare la nivel naţional cu evenimente similare şi de a oferi un punct de plecare unor viitori campioni ai României.
Aceeasta ediţie a fost susţinută de Banca Transilvania și Dr.Oetker România. Promovarea campaniei a fost realizată de SCG – Smart Corporation Group.