Centrul comercial Veranda va demara un parteneriat cu Fundația United Way România, prin care vor dezvolta proiecte pentru comunitate. Fondurile colectate vor fi direcționate către programe de educație, integrare socio-economică și sănătate pentru copii, tineri și vârstnici provenind din medii defavorizate.
“Veranda este un proiect gândit încă de la început pentru comunitate. Ne dorim să ne alăturăm zonei Obor, să oferim locuitorilor noi opțiuni pentru cumpărături. Am ales să realizăm un spațiu de petrecere a timpului liber alături de prieteni și familie. Astfel, ducem promisiunea noastră față de comunitate mai departe și ne implicăm în realizarea unor proiecte alături de cei de la United Way România, care dezvoltă programe în acord cu viziunea noastră”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltator al centrului comercial Veranda.
Activitățile vor demara odată cu deschiderea centrului comercial în zona Obor din București, în ultimul trimestru al acestui an, când va fi amplasat și un punct de informare al Fundației în mall. De la începutul anului, Veranda s-a implicat deja în două campanii sociale organizate de United Way România. La sfârșitul acestei primăveri, patru membri ai echipei Veranda au concurat, alături de alți peste 50 de participanți, la Cursa Cumpărăturilor Caritabile. Prin aceasta inițiativă, Fundația a asigurat bunuri și alimente în valoare de peste 13.000 de euro pentru 14 familii defavorizate din Capitală și zonele limitrofe. Veranda a donat suma de 1.000 de euro în cadrul competiției pentru ca echipa sa să achiziționeze electrocasnice, alimente și produse de igienă pentru o familie cu trei copii, care se confruntă cu probleme de sănătate și lipsuri financiare mari.
Centrul comercial a fost alături de Fundatie și la Semimaratonul Internațional București, din luna aprilie, unde membri ai echipei, printre care și Andrei Pogonaru, s-au alăturat celor peste 300 de alergători United Way. Astfel, au ajutat la strângerea de fonduri pentru implementarea unui proiect de educație în sănătate și sport pentru copii din medii defavorizate. Andrei Pogonaru, membru în consiliul director al United Way România din noiembrie 2014, s-a aflat la al treilea maraton parcurs în beneficiul fundației și a contribuit, în ultimii doi ani, la impactul acesteia în comunitate. De asemenea, el este și unul dintre membrii Societății Alexis de Tocqueville, care are o tradiţie de 30 de ani şi care reuneşte peste 25.000 de donatori individuali majori ai United Way din toată lumea.
Despre Veranda
Veranda este un centru comercial de proximitate, dezvoltat de Prodplast Imobiliare S.A. în București, în zona Obor, și care va fi inaugurat în T4 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 30.000 de metri pătrați, incluzând spații comerciale, restaurante, cafenele și o zonă verde de 15.000 mp. Printre chiriași se numără Carrefour, H&M, Altex, C&A, CCC, Deichmann, Pimkie, Triumf, Pepco, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Maxbet, Starbucks, Pizza Coloseum, Salad Box, Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom. Investiția totală pentru dezvoltarea centrului comercial Veranda, proiectat de arhitecții englezi Chapman Taylor și Studio 10M, va ajunge la 60 de milioane de euro.
Despre United Way Romania
Fundația United Way România susține programe și inițiative sociale care îmbunătățesc viețile copiilor, adulților și vârstnicilor aflați în dificultate. Activitatea Fundației se concentrează pe cele trei direcții care pun bazele unei comunități prospere: acces la o educație de calitate, servicii bune de sănătate și un venit suficient pentru a întreține o familie. United Way România acționează ca un organizator comunitar, mobilizând o rețea extinsă de parteneri din comunitate – ONG-uri, companii, instituții publice, lideri din societatea civilă, donatori și voluntari – să își coordoneze eforturile pentru a produce un impact colectiv.
La nivel global, United Way este prezentă în peste 40 de țări și regiuni prin 1.800 de organizații locale.