Prima serie de măsuri luate de centrul comercial a vizat informarea și protejarea tuturor angajaților, chiriașilor și partenerilor:
– Au fost implementate schimbări în regulamentul de funcționare, conform recomandărilor AOAR, pentru a se asigura că toți angajații sunt suficient de bine informați privind riscurile de infectare cu acest virus și că vor comunica de îndată orice contact cunoscut cu persoane care au venit din zone de risc sau au fost declarate infectate, precum și orice deplasare în și dinspre zonele considerate de risc.
– Mall-ul a încheiat din timp un parteneriat cu o firmă de transport pentru a se asigura că toți angajații care nu dețin sau nu folosesc o mașină personală pentru deplasările la și de la birou evită transportul în comun.
– Au fost implementate măsuri de prevenție, curățenie și siguranță în spațiul de birouri și au fost comunicate constant bunele practici și recomandările provenite atât de la Ministerul Sănătății, cât și de la organizațiile profesionale din care face parte, către toți chiriașii centrului comercial.
A doua serie de măsuri, luată simultan, a vizat informarea și protejarea tuturor clienților prin următoarele acțiuni:
– Suplimentarea personalului firmei de curățenie și implementarea unor măsuri de curățenie suplimentare, precum instalarea unor dispensere cu dezinfectant lângă toate intrările și toaletele, monitorizarea mult mai frecventă a curățeniei în toate spațiile comune, dezinfecția mult mai frecventă în toate spațiile comune, dezinfectarea continuă a tuturor suprafețelor de contact cu risc crescut (mânere, balustrade, butoanele lifturilor ș.a.).
– Implementarea unor măsuri de prevenție suplimentare, precum achiziționarea de termometre cu infraroșu (non-contact), diminuarea locurilor de luat masa din food court pentru a se asigura că oferă spațiu de siguranță clienților, schimbarea filtrelor de aer și accelerarea reîmprospătării aerului prin intermediul sistemului de ventilație (acesta este setat să introducă în permanență aer proaspăt, fără a recircula aerul din mall).
– Modificarea planului de marketing astfel încât să se evite creșterea traficului centrului comercial și/sau aglomerarea temporară a clienților în anumite puncte datorată unor acțiuni de marketing, prin măsuri precum suspendarea campaniei de comunicare a extinderii mall-ului (Ne vedem în zece minute) și a acțiunilor aferente acesteia, anularea tuturor evenimentelor din mall din perioada următoare, inclusiv a acțiunilor de Paște și oprirea campaniilor de creștere a traficului.
De asemenea, clienții Veranda sunt informați cu privire la recomandările oficiale de prevenire a îmbolnăvirii, prin afișarea mesajelor de interes public în spațiile publice din mall și pe rețelele sociale.
“Pentru noi, grija față de clienți a fost întotdeauna prioritatea numărul unu, iar prin implementarea măsurilor suplimentare de prevenție putem asigura vizitatorii că își pot face cumpărăturile în siguranță, aproape de casă, dacă respectă regulile impuse de autorități și recomandările noastre. Suntem pregătiți să luăm și mai multe măsuri dacă va fi nevoie, pentru a proteja sănătatea vizitatorilor, partenerilor și angajaților”, a declarat Maria Crăciun – Center Manager, Veranda Mall.