Pentru 2019, compania românească anunță investiții de peste 1,5 milioane de euro în infrastructură și tehnologie
Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, a înregistrat în 2018 o cifră de afaceri de circa 98,8 milioane de lei, în creștere cu 9 procente față de anul precedent. Pentru anul 2019, reprezentanții companiei estimează același ritm de creștere a afacerilor și investiții de peste un milion și jumătate de euro în infrastructură și tehnologie.
Principalele investiții realizate de companie în 2018 au constat în achiziția și implementarea unui nou sistem ERP personalizat pentru domeniul tipografic, sistem în care Sunimprof Rottaprint operează în prezent, și care permite o mai bună organizare a fluxului de producție, contribuind la creșterea calității serviciilor oferite de companie. De altfel, Sunimprof Rottaprint continuă planul major de investiții dezvoltat începând cu 2013, când compania și-a propus să investească circa 18 milioane de euro în tehnologie și software până în 2021.
Potrivit datelor companiei, numărul total de clienți Sunimprof Rottaprint a crescut în 2018 cu aproximativ 6% față de anul precedent. Ponderea cliențlor străini a ajuns în 2018 la circa un sfert din totalul portofoliului, compania exportând anul trecut în țări precum Belgia, Franța, Germania, Israel, Italia, Moldova, Olanda, Polonia, Statele Unite, Ungaria sau Elveția.
“În 2019, principalul obiectiv de business este legat de păstrarea și fidelizarea clienților existenți în portofoliul Sunimprof Rottaprint. Pentru noi, clienții sunt parteneri de afaceri și grija noastră primordială este să le furnizăm întotdeauna soluții personalizate potrivite nevoilor acestora. Achiziția de noi clienți nu este un obiectiv principal, însă pentru anul în curs estimăm o creștere de 4-5% a portofoliului de clienți”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.
Anul trecut, cele mai solicitate produse din oferta Sunimprof Rottaprint au fost etichetele autoadezive, înregistrând pondere de peste 55%, fiind urmate de produsele din folie, precum ambalajele flexibile, etichetele wrap around și shrink sleeve, care ocupă un loc important în portofoliul companiei.