Grupul Entersoft a anuntat rezultatele financiare pentru primul semestru al anului 2014. Nivelul general al veniturilor pentru intregul business a crescut cu 31%, ca urmare a investitiilor recente in dezvoltarea de noi produse, extinderea pe pietele externe, dar si multumita achizitiilor facute.
Profitul net al grupului a atins valoarea de 5,10 milioane euro, ceea ce reprezinta o crestere de 31,24% fata de perioada similara a anului trecut. Profitul inainte de deducerea taxelor aproape ca s-a dublat fata de aceeasi perioada a anului 2013, ajungang la 1,09 milioane euro. Aceasta crestere semnificativa a fost generata cu precadere de revenirea pietei solutiilor ERP si CRM si dezvoltarea unor noi aplicatii mobile, dar si de cresterea impresionanta a subsidiarei Retail Link prin lansarea unor noi solutii de facturare electronica si extinderea activitatii externe a Entersoft. Cresterea profitabilitatii combinata cu o politica prudenta de creditatare a generat un nivel mult ridicat de lichiditati fata de anul trecut, consolidand avantajele fata de competitia directa.
In Romania, Entersoft a cunoscut o crestere a profitabilitatii (EBITDA) in primele sase luni ale acestui an cu 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Mai mult, in acelasi interval, compania a crescut cu 20% echipa de vanzari si a numit un nou Sales Manager in persoana lui Andrei Butuc. “In prima jumatate a acestui an, am extins solutiile Entersoft implementate la clientii existenti cum ar fi JTI, dar am inceput si alte proiecte complexe cum este cel de la Mobifin sau KXL. De asemenea, Soft Net Consulting s-a alaturat recent retelei de parteneri a Entersoft Romania. In urmatoarele luni continuam planurile de extindere a business-ului atat prin implementarea de noi proiecte, cat si prin atragerea de parteneri”, declara Cristi Cozic, Country Manager la Entersoft Romania.
Pana la finele anului, Grupul Entersoft preconizeaza o evolutie similara, generata atat de proiectele deja contractate de Entersoft si Cardisoft cat si de achizitia companiei Alpha Software Solutions, anuntata in luna ianuarie a acestui an.
Pentru consolidarea planurilor de crestere, Entersoft a anuntat recent un plan de investitii in valoare de 5 milioane euro pentru dezvoltarea a noi produse in urmatorii trei ani. Noile produse au ca obiectiv crearea de valoare si vor acoperi sectoare precum: Marketing CRM, Social CRM, Merchandizing, Segmentation Analysis, Warehouse Management Systems (WMS), etc. Mai mult, toate produsele cheie ale companiei vor fi livrate on premises, dar si din cloud sau in regim de software ca serviciu, pentru a oferi o flexibilitate mai mare.
{mosloadposition user9}