Atena, 27 martie 2018. Entersoft Group a continuat să crească și în 2017 cu un procent format din două cifre. Veniturile grupului s-au ridicat la 11,8 milioane de euro anul trecut, în timp ce profitul brut (EBITDA) a crescut față de anul anterior cu 39% și a ajuns la 1,37 milioane de euro.
Veniturile companiei-mamă (Entersoft SA) s-au cifrat la 9,01 milioane de euro, cu 12,4% mai mult decât în 2016, în timp ce EBITDA a fost de 1,14 milioane de euro.
Deși cererea pentru soluții informatice de business nu a arătat semne de creștere în anul care a trecut, Entersoft a avut abilitatea de a atrage un număr mare de clienți în portofoliu pentru a-și majora astfel cota de piață.
Printre noii clienți din Grecia care au ales soluțiile Entersoft în 2017 se numără companii farmaceutice, producători mari de lactate precum Olympus, companii hoteliere sau de retail, dar și peste 200 de companii mici și mijlocii.
Filialele internaționale, dar în special Entersoft România, a adus o contribuție importantă la creșterea Entersoft la nivel global. Filiala de la București a obținut în 2017 o creștere a cifrei de afaceri cu 10% față de anul anterior, în timp ce profitul s-a majorat cu două cifre procentuale.Entersoft România a continuat extinderile de proiecte la JTI sau Sofmedica, a participat la proiecte internaționale precum cele de la Isomat, Olympus sau Apivita, dar a atras și clienți locali de renume în portofoliul său precum DHS Bike Parts, Biotechnic și ADC Blackfire.
În ultimii doi ani, grupul Entersoft a reușit constant să dubleze ritmul anual de creștere a veniturilor și profitului. Aceste performanțe sunt așteptate să continue în 2018 datorită noilor produse lansate precum Entersoft WMS, dar și prin creșterea portofoliului de clienți și extinderea proiectelor existente.
În România, Entersoft este, în prezent, printre putinii furnizori de pe piață care oferă o soluție complet integrată ERP, CRM, SFA, Retail, WMS, Document Management, foarte potrivită pentru companii în dezvoltare și departamente ale companiilor mari.