VELUX Romȃnia a ales compania Echipa de PR pentru a construi o nouă abordare a relaţiilor publice în acest an, bazată pe comunicarea directă cu publicul larg. Selecţia a fost făcută în urma unui pitch la care au participat mai multe agenţii de relaţii publice.
"Le mulţumim tuturor agenţiilor pentru efort şi imaginaţie. Nivelul înalt de profesionalism precum şi creativitatea proiectelor propuse au făcut alegerea dificilă, competiţia între idei fiind foarte strȃnsă. În cele din urmă, am ales agenţia care a simţit că trebuie să comunicăm mai mult şi mai spectaculos direct clientului final, cel care se va bucura, de fapt, de produsele noastre" declară Cătălina Raţiu, Marketing Manager, VELUX Romȃnia.
"Deşi suntem o companie mică, probabil că încăpem într-o mansardă, ştim că putem schimba mult din mentalitatea şi stilul de viaţă al românilor. Vom inspira, vom educa şi vom aduce valoare spaţiilor interioare în care ne petrecem cea mai mare parte din viaţă!” a spus Lucian Mîndruţă, creative director la Echipa de PR. El adaugă: "Mă bucur că VELUX a avut încredere în noi. Dar şi mai mult mă bucur că vom putea spune oamenilor lucruri interesante despre felul în care lumina naturală ne aduce sănătate, facturi mai mici şi, pȃnă la urmă, stare de bine".
Odată cu schimbarea agenţiei de relaţii publice, VELUX România intenţionează să intensifice comunicarea, pornind de la aşteptările şi preocupările consumatorului de media. Strategia de PR aleasă îşi propune să genereze o cȃt mai bună acoperire în presă şi în mediul online, o retenţie superioară a mesajului şi un potenţial de viralizare în rȃndul publicului activ, urban, al cărui consum de media a scăzut în ultimii ani. Nu vor fi uitaţi nici specialiştii din industrie, care sunt în mod tradiţional vizaţi de efortul de relaţii publice al companiei VELUX.