Vel Pitar a lansat o “noua generatie de cozonaci” la inceputul lunii aprilie a.c.. Conform estimarilor companiei, vanzarile la aceasta categorie de produse vor creste de Paste cu 50% fata de perioada similara a anului trecut.
Noua gama cuprinde cinci sortimente de cozonaci cu stafide, nuca, cacao, rahat si gramaje ce variaza intre 400 si 700 g, obtinuti pe linii tehnologice moderne, cu capacitati mari de productie.
Tinand cont de cerintele pietei, Vel Pitar vine anul acesta cu o noutate: cozonacul –cadou, din categoria premium+, ambalat in cutie de carton. Designul atragator al ambalajului, gustul deosebit, bogatia umpluturii recomanda “Cozonacul cu nuca, stafide si cacao 700 g” a fi cadoul perfect de Sarbatori.
“Noii cozonaci vor incanta cu siguranta papilele gustative ale consumatorilor. Aluatul pufos si umplutura din belsug ne va creste vanzarile cu 50 % la acesta categorie de produse. Lansarea noii game este sustinuta la nivel national prin campanii media si actiuni de trade marketing. In ceea ce priveste distributia, cozonacii Vel Pitar sunt prezenti la raft in 90% din lanturile de retail si la comercianti din toata tara.” – a declarat Razvan Mircea, Director National Marketing, Vel Pitar
Campania media este axata pe doua medii de promovare: radio si internet. Spotul este difuzat zilnic in toata luna aprilie in trei retele radio: Europa FM, Kiss FM si Magic FM, iar campania de bannere pe internet se desfasoara in retelele boom.ro si sentimente.ro.
In functie de preferintele de consum, cozonacii Vel Pitar au diferite gramaje: 400 g – “Cozonac cu cacao si rahat” si “Cozonac cu nuca si cacao”; 500 g – “Cozonac cu nuca, stafide si cacao” si ‘Cozonac cu cacao si rahat”; 700 g – “Cozonac cu nuca, stafide si cacao”.
{mosloadposition user10}