O campanie educațională Lowe&Partners și VEKA
Echipa agenției Lowe&Partners a dezvoltat pentru VEKA primul ghid adresat românilor pentru a-i ajuta în alegerea ferestrei de care au nevoie. VEKAlogul, cele șase legi ale unei ferestre perfecte, a ajuns la români prin intermediul mai multor canale de comunicare. Platforma www.fereastraveka.ro pune la dispoziția celor interesați informații cu privire la achiziția unei tâmplării eficiente.
Campania de educare a rulat și pe pagina de Facebook VEKA, în publicații de print, prin machete de presă, dar și online, prin bannere dedicate.
„Această campanie vine în ajutorul celor care au nevoie de răspunsuri la problemele cu care se confruntă în acest domeniu, și nu găsesc răspunsuri avizate. Ne bucurăm să le venim în ajutor cu aceasta campanie educationala dezvoltata impreuna cu echipa Lowe&Partners”, spune Alex Oancea, Marketing Manager VEKA România.
Ideea campaniei a venit în urma unui studiu realizat de VEKA ale cărui rezultate au scos la iveală faptul că cei mai mulți români nu cunosc detalii despre ferestrele pe care le au montate în locuințe.
Mai mult, doar 1 din 4 români poate face diferența clară dintre ”fereastră” (ansamblul de profil și geam termoizolant) și ”termopan” (geamul în sine).
Studiul a mai arătat că deși principala așteptare a românilor de la sistemele de ferestre este legată de performanța în izolarea termică și fonică (73%), mulți nu știu după ce informații ar trebui să se ghideze atunci când iau decizia de cumpărare.
„Este primul ghid educativ din România pentru alegerea corectă a ferestrelor, și am reușit să așezăm informația într-un mod creativ și la îndemână. Cei interesați găsesc informații utile atât în publicațiile print cât mai ales în online și digital. Am adresat prin comunicare o nevoie reală si suntem copleșiți de numărul de oameni care accesează site-ul dedicat al campaniei pentru a se informa”, spune Diana Stancu-Mottok, Account Director Lowe&Partners.
Campania dezvoltată de Lowe&Partners include și o promoție, ce se desfășoară în luna octombrie, în cadrul căreia românii sunt încurajați „să schimbe vechiul cu VEKA. Mecanismul promoției are la bază un formular la care participanții pot răspunde pe site-ul www.fereastraveka.ro, ce îi provoacă să identifice problemele pe care le au cu ferestrele lor actuale. Participanții pot câștiga unul dintre cele patru vouchere în valoare de 1.000 de euro, pe care îl pot utiliza pentru a-și achiziționa profile VEKA clasa A.
{mosloadposition user9}