Există investiții pe care le faci o singură dată, dar te țin o viață. Ferestrele sunt o astfel de investiție.
Acesta este mesajul central al campaniei „VEKA. Ferestre de clasa A”, semnată de Lowe. Campania se desfășoară în perioada 14 august – 30 septembrie, include execuții TV și online și își propune să continue demersul educațional pe care VEKA, în calitate de lider mondial în furnizarea de sisteme PVC pentru producția de tâmplărie termoizolantă, și l-a asumat încă de acum doi ani: educarea publicului în legătură cu opțiunea de a transforma cheltuielile în investiții.
Continuând comunicarea din 2014, campania de anul acesta este concentrată pe conceptele de eficiență și investiție inteligentă. De-acum un bine cunoscut expert în ferestre de calitate, Doctor Fenster își continuă dialogul cu publicul său, căruia îi explică principalele beneficii ale profilelor clasa A: rezistență, siguranță, durată de viață, economisire.
Execuțiile TV sunt completate de site-ul www.fereastraveka.ro și de un infografic ușor de urmărit, care oferă informații extinse despre avantajele ferestrelor cu tâmplărie VEKA.
„Prin această campanie ne dorim să reafirmăm poziționarea brandului VEKA drept furnizor exclusiv de profile PVC de clasa A și să educăm publicul cu privire la importanța alegerii unei ferestre potrivite. Este o misiune pe termen lung pe care ne-am asumat-o și ne dorim să le oferim întotdeauna clienților informații relevante, detaliate și să le arătăm cum pot transforma o cheltuială într-o investiție. Lowe este partenerul nostru de cursă lungă în acest demers de a transmite, într-un mod creativ și prietenos, beneficiile unei investiții pe termen lung, așa cum este achiziția unei ferestre de calitate”, a declarat Alexandru Oancea, Marketing Manager VEKA.
„Campania „VEKA. Ferestre de clasa A” vorbește despre un univers care gravitează în jurul ferestrei, ca element esențial al unei locuințe. În continuarea campaniei Dr. Fenster de anul trecut, am adăugat o nouă componentă prin care explicăm importanța ferestrelor și cum alegerea lor poate să fie o investiție de durată”, a declarat Alina Bălan, Client Service Director, Lowe.
Strategia de media a campaniei este realizată de BPN și își propune să genereze notorietate pentru calitatea produselor VEKA, folosind TV ca mediu principal cu trimitere către mediul online.
Golin asigură strategia de PR, construită pe o componentă foarte puternică de social media.
Magnetic Studios a gestionat implementarea componentelor online ale campaniei.
Echipa de campanie este formată din Alexandru Oancea din partea VEKA, Marketing Director, iar din partea Lowe: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Manuela Gogu, Alexandru Micu (Senior Art Director), Maria Nagy (Copywriter), Vlad Emandi (Flash designer), Alina Bălan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director) și Andra Panaitescu (Account Manager).
Echipa BPN este alcătuită din Diana Oancea (Digial Media Manager) și Bogdan Mincu (Media Integrator Manager).
Din partea Golin au participat Roxana Dibă (Manager), Livia Voicu (Senior Media Associate), Raluca Duță (Chief of the Bridge™) și Diana Voicu (Junior Digital Marketing Specialist).
Echipa Magnetic Studios care a implementat componenta online este alcătuită din Alexandru Baduca (Project Manager), Vlad Pana (Team Leader), Vlad Sava (Front End Developer) și Ionuț Grigorescu (Chief Technology Officer).