– campanie umanitara ce are ca scop prevenirea si combaterea traficului de persoane implicate in fenomenul cersetoriei –
Irina Mohora, prezentatoarea emisiunii Lozul cel Mare, de la TVR este Vicepresedintele Asociatiei Zâmbetul Ingerilor (A.Z.I) a initiat campania de prevenire a cersetoriei “Sandwich-ul de la miezul noptii” care are ca scop prevenirea si combaterea traficului de persoane implicate în acest fenomen. Ea a cooptat o serie de personalitati publice in proiect. Acestea poarta numele generic de Ambasadorii A.Z.I.: Andrei Nourescu, Jojo-Catalina Grama, Adina Buzatu, Iris, Proconsul, Kripton, Annes, Alexandra Ungureanu, Maria Radu, Anca Rusu, Stefan Lungu, Paula Chirila, Monica Ghiurco, Eda Marcus, Cristina Soare, Sonia Argint Ionescu, Andreas Petrescu, Jukebox, Jakob Hausmann, Florin Dobre, Raluca Lazarut, Crisa Kyra, Bogdan Vladau, Cristina Soloc, Cristian Samfira, Leonard Doroftei, Florin Chilian.
Lansarea campaniei de prevenire a cersetoriei "Sandwich-ul de la miezul noptii" a avut loc in Parcul Herastrau joi, 25 aprilie, o zi perfecta, cu mult soare dar cu si mai multe zambete si buna dispozitie. De altfel acesta a fost si dress code-ul: ZAMBESTE. Vedetele au venit sa sustina acesta campanie si sa transmita mai departe mesajul Asociatiei Zambetul Ingerilor: informeza-te si ia atitudine!
Cersetoria si suferinta nu trebuie sa se transforme intr-o afacere profitabila pentru retelele si mafia care exploateaza si obliga o mare parte din copii si batrani sa cerseasca. Campania care are ca scop prevenirea si combaterea traficului de persoane implicate in acest fenomen si doreste informarea si responsabilizarea publicului larg cu privire la stilul de viata al persoanelor care traiesc pe strada, dar si hranirea cersetorilor, astfel eliminandu-se pretextul pentru care majoritatea cersesc: nevoia de hrana.
La eveniment Jakob Husmann a gatit live pentru invitati si Alexandra Ungureanu & Crush au sustinut un concert live atragand atentia nu doar invitatilor la eveniment ci intregului parc. Au fost alaturi la acesta lansare si partenerii campaniei: Telejurnalul TVR, Billa si Agentia Nationala Impotriva Traficului de Persoane.