Dupa mai bine de 30 de ani de existenta, Vase Emailate Sighisoara, unul dintre liderii industriei romanesti de vase emailate, sobe si semineuri, se relanseaza printr-un amplu proces de modernizare. Ca prim pas, compania si-a redefinit identitatea, transformandu-si initialele numelui in noul brand corporate: VES.
“Peste 30 de ani de pasiune pentru ceea ce facem si de respect fata de clientii nostri au mentinut Vase Emailate Sighisoara intre cei trei mari producatori romani de obiecte emailate de toate tipurile. Mai mult insa, compania s-a detasat printr-o remarcabila diversificare a produselor, abordand cu succes productia de sobe, semineuri si centrale termice cu combustibil solid, sub brandul CALDI.
In tot acest timp consumatorul s-a schimbat, viata sa a evoluat foarte mult, iar noi ne dorim sa ii transmitem siguranta ca nu am ramas in urma, ca evoluam impreuna cu el. A venit vremea sa valorificam traditia si valorile autentice care marcheaza istoria companiei si sa le unim sub forma unui brand adevarat si modern – asa a aparut VES”, a declarat directorul de marketing al companiei, Iuliana Georgescu.
Compania, care estimeaza o cifra de afaceri de 49 de milioane RON pentru anul in curs, a planificat o investitie de circa 3% din cifra de afaceri pentru procesul de rebranding.
Noul simbol de imagine al VES Sighisoara, centaurul, reflecta rolul pe care compania il are in viata consumatorilor: asa cum Centaurul mitologic a oferit nemurirea sa lui Prometeu, titanul ce a daruit focul oamenilor, la fel VES ofera un rol continuu focului prin intermediul obiectelor pe care le produce – vase, sobe, semineuri.
“Ne mandrim cu traditia pe care o are VES pe piata si ne bazam foarte mult pe ea acum, cand tintim sa devenim o companie contemporana, in pas cu viata moderna a consumatorilor. Ne propunem o schimbare de fond, nu una de forma, de aceea noua identitate vizuala va fi urmata de schimbari mult mai profunde in cadrul companiei”, a completat Sorin Stan, director general al VES Sighisoara.
Astfel, pe langa schimbarea identitatii vizuale, modernizarea companiei va fi resimtita treptat la toate nivelurile: o reorganizare interna pentru cresterea eficientei activitatii de productie, redefinirea si modernizarea fiecarei categorii de produse, o noua politica comerciala si o strategie de export viabila.
In prezent VES detine o cota de 35% pe piata vaselor, respectiv 50% pe piata sobelor si semineurilor. Anual VES produce si vinde circa 3 milioane de vase emailate.
Despre VES Sighisoara
Infiintata in anul 1978 ca o intreprindere producatoare de vase din email pentru bucatarie, in prezent VES Sighisoara este o societate cu capital integral privat, devenind cel mai cunoscut producator de pe piata romaneasca de vase emailate, sobe si semineuri.
Societatea este listata la Bursa de Valori Bucuresti, la Categoria II, avand simbolul VESY. Mai multe detalii pe: www.ves.ro.