3 premii Effie pentru grupul Lowe România
Văru’, campanie dezvoltată de Lowe&Partners pentru site-ul de anunțuri tocmai.ro, a câștigat GOLD Effie, luptându-se pentru trofeu cu alte campanii dezvoltate pentru industria bancară, industria tutunului și alte site-uri de anunțuri. Lowe&Partners a creat un personaj memorabil, pe care oamenii să-l recunoască și să-l identifice cu valorile promovate de brand și care a transformat tocmai.ro în cel mai popular site de anunțuri din România în 2013. Agențiile de suport din grupul Lowe pentru această campanie au fost Initiative și Golin.
„Premiile EFFIE recompensează anual cele mai eficiente campanii publicitare, deci ne mândrim că anul acesta agențiile grupului nostru au dezvoltat sau au fost implicate în concepția și implementarea unor astfel de campanii. Lowe&Partners l-a creat pe Văru’ să rezolve tot ce mișcă și astfel acesta a devenit un personaj în cultura populară, Medic One se poate lăuda cu un cerc de fete geniale, iar campania Puncte Oriunde, dezvoltată pentru Bancpost, are la bază un concept creativ, care îi îndeamnă pe oameni să nu își refuze vacanța sau canapeaua mult dorită. Profit de această ocazie să le mulțumesc tuturor celor implicați în dezvoltarea acestor campanii”, a declarat Veronica Savanciuc, Președinte și CEO al grupului Lowe.
Cercul Fetelor Deștepte, campanie premiată cu SILVER Effie în categoria Healthcare Products & Service, este răspunsul gândit de Medic One, agenția grupului Lowe specializată în comunicarea serviciilor și produselor medicale, pentru promovarea unui produs dintr-o industrie care se confruntă cu numeroase restricții și rigurozități în ceea ce privește comunicarea publică. Cercul Fetelor Deștepte este o platformă educațională, un spațiu unde femeile pot afla informații relevante despre toate metodele contraceptive existente pe piață, cu plusuri și minusuri, o platformă care oferă posibilitatea utilizatoarelor de a face un test al cărui rezultat prezintă soluțiile contraceptive potrivite pentru stilul lor de viață. Agențiile de suport din grupul Lowe au fost BPN, MobileWorks și SENIORHYPER.
Tot echipa Lowe&Partners a dezvoltat, pentru Bancpost campania Puncte Oriunde, premiată cu BRONZE la categoria Financial Services. Puncte Oriunde aduce în atenția consumatorilor, într-o manieră inedită, faptul că, indiferent de ceea ce cumpără, utilizatorii cardurilor de credit Bancpost au o dublă satisfacție, dată de bucuria unei noi achiziții şi de beneficiile oferite la plata cu cardul propriu. Conceptul creativ a fost declinat în diverse situații din viața reală, acestea generând premisele unui comic de situație savuros, care evidențiază mecanismul programului de loialitate atașat cardurilor de credit Bancpost.
Expertiza și eficiența serviciilor de media oferite de Initiative au contribuit la obținerea a încă două premii la gala Effie Awards 2104. Astfel, Initiative a fost agenția de media suport a campaniilor Bergenbier Repositioning și When it matters to you, campanii recompensate cu SILVER, respectiv BRONZE Effie.
De asemenea, prin dezvoltarea componentelor digitale și online, SENIORHYPER a fost agenția de suport în câștigarea unui BRONZE Effie la categoria Packaged Food, campania Delikat 365 fairytale chicken dishes.