Daca vreti sa incercati un sport de iarna vara aceasta, grabiti-va! Megeti in Mamaia, la esplanada hotelului Parc. Aici QB Promotion a instalat pentru Coca Cola un patinoar cu gheata artificiala. Proiectul se afla deja la cea de a doua editie. Ideea a fost implementata de agentie in premiera pentru intreaga Europa Centrala si de Sud-Est anul trecut. Amatorii de patinaj in mijlocul verii sunt asteptati in Mamaia pana pe 27 august.
Patinoarul cu gheta sintetica iti ia gandul de la canicula verii. Te racoresti cu o Coca Cola – conditie obligatorie pentru a intra pe patinoar- si te simti pe alt taram. Un taram din lumea povestilor sau din filmele de science fiction: aici gheata nu se topeste nici la 40 de grade – pentru ca este de silicon. Esti deja teleportat in viitor.
Pentru a avea acces la patinoar trebuie sa dovedesti ca esti consumator Coca-Cola. Cum poti face asta? Simplu, aduci un capac de Coca-Cola de 250 ml si poti patina pe gheata sintetica timp de o ora si jumatate. In plus ai sansa de a participa la jocurile amuzante pregatite de organizatori si de a castiga multe premii atractive. Patinoarul este deschis de dimineata pana seara, indiferent de temperatura de afara, cu mici pauze pentru refacerea ghetei.
Si asta nu este tot. Daca mergi vara aceasta in Neptun vei descoperi aici un intreg complex de distractie si relaxare. Coca-Cola a pregatit pentru turistii din aceasta statiune nici mai mult nici mai putin de 5 zone de activare: un teren gonflabil de fotbal, un teren de volei, un beach bar, o zona de acces internet si o zona de relaxare cu hamace si umbrelute. Adica: sport, iesire cu prietenii la terasa, dar si…..verificarea email-urilor urgente. Si pentru ca e vara si cu totii visam la vacanta, Coca-Cola a pregatit o zona speciala de relaxare. Aici, tolaniti in hamace, la umbra revigoranta a umbrelutelor ne refacem energia consumand o Coca-Cola. In acest fel QB Promotion propune consumatorilor Coca-Cola o diversitate de modalitati de petrecere a timpului liber, pentru ca acestia sa aiba intr-adevar “Sete Coca-Cola de viata!”.
Inaugurarea zonei Coca-Cola a adunat mai mult de 2000 de turisti pe plaja de la Neptun. Acestia s-au distrat in prezenta trupelor Directia 5 si Blondy si au asistat la un spectaculos foc de artificii.
Atat patinoarul cat si zona Coca-Cola de pe litoral urmaresc specificul noii campanii de comunicare “Sete Coca-Cola de viata!”, un indemn pentru a fi optimist, pentru a privi jumatatea plina a paharului, partea frumoasa a vietii si bucuria de a trai.
Echipa care a pregatit si a facilitat implementarea acestor programe BTL pe litoral este formata din: Petrian Radulescu – Seaside Coordinator, Sorana Man – Promotion&Events Manager, Ionut Lefter – National Events Manager si Stefan Mocanu – Events Executive de la Coca-Cola HBC Romania. Iar de la QB Promotion: Cristina Berar – Account Manager, Alexandra Oprea – Account Executive, Adrian Pantaru Account Executive, Sorana Ene – Production Manager.
{mosloadposition user10}