In urma pitch-ului desfasurat la inceputul anului, la care au fost invitate patru agentii, Publicis a fost desemnata agentia castigatoare a proiectului de implementare a platformei de activare a brand-ului URSUS.
Totodata, incepand din luna aprilie a acestui an, Publicis a redevenit agentia de brand URSUS, gestionand intreaga creatie si strategie.
“Evolution”, conceptul castigator, inseamna sustinerea valorilor muzicii romanesti printr-o adevarata experienta muzicala. In aceeasi masura insa, URSUS sustine evolutia muzicii romanesti si prin promovarea artistilor tineri, aducandu-i pe aceeasi scena cu cei deja consacrati, intr-unul dintre cele mai mari evenimente muzicale romanesti ale anului.
Intregul concept implica, dincolo de surprinzatoarea alaturare a genurilor muzicale diferite si a unora dintre cei mai talentati artisti romani din acest moment, ideea de evolutie.
“URSUS Evolution inseamna o atitudine profesionista si moderna, care confirma ca nu este un accident fericit succesul muzicii romanesti, ci un progres construit de fiecare generatie de artisti. URSUS este mandru sa aplaude o asemenea reusita.”, spune Razvan Capanescu, Chief Creative Officer la Publicis.
Platforma de activare a brand-ului a inceput cu succes anul trecut la Cluj Fest.
Anul acesta, evenimentul a luat amploare, transformandu-se intr-un adevarat turneu national inceput in orasul natal al brand-ului, Cluj-Napoca (25-26 iunie), a continuat la Iasi (9-10 iulie), Brasov (23-24 iulie) si va continua la Mamaia (12-13 august).
“Credem in muzica romaneasca de azi si de maine. Ursus, o marca romaneasca autentica, cu forta si atitudine, are datoria de a promova trupele si artistii care vor duce muzica romaneasca mai departe. Credem in viitorul muzicii romanesti si de aceea vom sustine cu toata energia muzica cu atitudine, care are “talentul” de-a coagula social si de a crea legaturi stranse intre oameni”, adauga Mihai Bonca, Senior Brand Manager la URSUS.
URSUS Evolution devine, astfel, o experienta muzicala, nu doar o caravana de concerte.
De la organizarea scenei si a intregului spatiu, pana la proiectii, genuri de muzica, artisti, totul sta sub o singura umbrela – o experienta muzicala evoluata.
“Pe artisti am avut ocazia sa-i cunoastem anul trecut, lucrand cu ei pentru partea de comunicare ATL pentru Cluj Fest 2010. Ideea ca lumea si-ar dori sa vada ce se intampla in spatele scenei e cea care ne-a convins sa-i aducem si pe ecrane, in trei spoturi TV. In timpul celor doua zile de filmari, te-ai fi asteptat sa existe mici conflicte de pareri, inadvertente… Interactiunea dintre ei a fost, insa, perfecta.
URSUS a aratat ca acesti oameni, provenind din genuri de muzica diferite – si chiar din generatii diferite, pot sta impreuna, pot impartasi acelasi tip de glume, pot fi ei insisi. Intre Minculescu si Puya, de exemplu, asa cum o arata si spot-ul TV, a existat o chimie extraordinara. Practic, si-au jucat propriul rol. Scenariile au fost facute de noi, insa energiile din platou s-au canalizat de la sine in directia corecta”, spune Laura Nedelschi, Copywriter la Publicis.
“Succesul inregistrat de evenimentele din Cluj si Brasov ne arata ca demersul nostru a fost corect. Atat zecile de mii de oameni prezenti la eveniment, cat si feed-back-urile extrem de favorabile, ne arata ca efortul nostru a fost apreciat” adauga Andrei Lascut, Junior Brand Manager Ursus – managerul de proiect.
Protagonistii celor trei spot-uri TV URSUS Evolution sunt: Grasul XXL, Guess Who, Puya, Parazitii, Iris, Cargo, E.M.I.L., Suie Paparude si The Mono Jacks.
Din partea Publicis, au participat: Razvan Capanescu – Chief Creative Officer, Laura Nedelschi – Copywriter, Cristian Anton – Art Director, Raluca Sultan – Strategic Planner, Emanuela Ionescu – Account Director, Roxana Oana – Account Executive, Camelia Efrimov – A/V Producer Manager, Gabriel Contantinescu – Managing Director la Publicis Events, Cristian Balaci – Senior Producer, Ionut Craciun – Field Manager, Andreea Nedelea – Senior Account Manager.
Multimedia Est – Casa de Productie, Radu Muntean – Regizor, Tudor Lucaciu – DOP.
Din partea URSUS: Grant McKenzie –Vicepresedinte Marketing URSUS Breweries, Mihai Bonca – Senior Brand Manager URSUS, Andrei Lascut – Junior Brand Manager URSUS.