Sute de mii de telespectatori din mediul urban au urmărit cu sufletul la gură momentul alegerii finaliştilor de la Vaporul Iubirii
Supeshow-ul estival moderat de Pepe s-a situat aseară în topul preferinţelor românilor. Vaporul Iubirii a înregistrat ieri, 24 iulie, o audienţă medie de 4.2% şi o cotă de piaţă de 11.2 procente, cu o medie de 481.000 de telespectatori din rândul publicului din mediul urban, surclasând programele staţiilor concurente.
Momentul în care amfitrionul emisiunii a anunţat cele paru cupluri finaliste, care trec de această etapă a reality show-ului, pentru a merge mai departe în cea de-a doua etapă a emisiunii a fost urmărit de sute de mii de telespectatori din mediul urban. La 21:36, incendiarul show Vaporul Iubirii a înregistrat o cotă de piaţă de 15.7 procente şi un rating de 6.2 % la nivel urban, cu o medie de 715.000 de telespectatori din mediul urban.
Vaporul iubirii îşi poartă concurenţii dornici să-şi găsească jumătatea, într-o croazieră tumultoasă pe Marea Mediterană. Alături de ei, telespectatorii se pot bucura de peisaje exotice, locaţii luxuriante, petreceri tematice la bordul vasului, dar si provocări inedite. În lunga lor călătorie, concurenţii vor marca pe hartă Marsilia, Genova, Tunisia, Malta, Sicilia sau Corfu.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 24 iulie 2011
Datele de audienţaă pentru ziua de 24 iulie 2011 cuprind un număr de 1156 de gospodării din 1200 şi au caracter informativ. Datele pentru 24 iulie 2011 sunt reprezentative la nivel naţional, încadrându-se într-o marjă de eroare similară eşantionului de 1200 de gospodării.