Reţeaua de Parteneri Weltauto a Importatorului Porsche Romania a vândut în primele 6 luni ale acestui an 1086 de autovehicule de ocazie, în creştere cu 72% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2007. Marca Weltauto a încheiat anul trecut cu un total de 1361 de unităţi vândute şi 1538 de unităţi achiziţionate de pe piaţa românească de autovehiculelor de ocazie.
Weltauto şi-a început activitatea pe piaţa auto din România la sfârşitul anului 2004 prin centrul pilot al mărcii, Porsche Bucureşti Nord.
Ca urmare a creşterii dinamice a pieţei auto, începând cu luna aprilie 2006, marca Weltauto a înregistrat o dezvoltare continuă, ajungând în momentul de faţă la un număr de 18 parteneri Weltauto în tot atâtea locaţii din ţară.
Marca Weltauto îşi propune ca pană la sfârşitul anului să dezvolte o reţea formată din 25 de parteneri, un număr de 6.000 de contracte de vânzare şi achiziţie şi un stoc permanent de 600 de autovehicule la nivelul întregii ţări. Alţi trei parteneri se vor alătura în viitorul apropiat, în mod oficial reţelei de dealeri Weltauto: Midocar în Bucureşti, Tess la Braşov şi Open Service la Iaşi.
Pachetul de servicii oferit de marcă vine in întâmpinarea celor mai exigente cerinţe ale consumatorului modern, impunând astfel marca Weltauto pe piaţa autovehiculelor de ocazie.
{mosloadposition user10}