Senior Software anunță o creștere de 26% a vânzărilor în S1 2012, față de perioada similară a anului trecut. Evoluția pozitivă se datorează atât investițiilor permanente în creșterea intuitivității sistemelor oferite, cât și a specializării și pregătirii angajaților. Alături de sistemele destinate managementului lanțului logistic adăugate în portofoliu în anul curent, compania anunță pentru această toamnă lansarea unor noi soluții dedicate automatizării și optimizării activităților de promovare și vânzare.
Senior Software a încheiat semestrul 1 2012 cu o creștere de 26% a vânzărilor față de perioada similară a anului trecut, datorată abordării directe a celor mai stringente probleme ale clienților: reducerea presiunii asupra cash-flow-ului și creșterea calității vânzărilor.
„Piața de sisteme informatice pentru managementul afacerilor a atins o etapă în care reputația calității și profesionalismului manifestat în proiectele de implementare devine un criteriu din ce în ce mai important pentru clienți. Aceștia au nevoie de soluții complexe, dar ușor de gestionat, care să le acopere complet necesitățile dinamice de urmărire a activității, și nu în ultimul rând de anticipare și înțelegere a nevoilor din partea furnizorului de software. În consecință, reușim să creștem constant pentru că nu ne abatem de la obiectivul asumat: de a oferi sisteme performante de ultimă generație tehnologică valorificate prin know-how și investiții permanente în dezvoltarea resursei umane”, a declarat Daniel Toma, Directorul General al Senior Software.
Companiile care au ales anul acesta să-și gestioneze afacerile cu sistemele oferite de Senior Software aparțin unor domenii variate precum distribuție de băuturi, producția și distribuția de materiale de construcții, industria farmaceutică sau agricultură. Principalele motive ale alegerii făcute sunt enunțate chiar de clienții Senior Software. Astfel, doamna Lucica Cioacă, Director Economic al Distrigrup, liderul distribuției de băuturi din județul Teleorman, cu o cifră de afaceri de peste 11 mil EUR, menționează că: „Recomandările partenerilor și specializarea soluției ERP pe profilul nostru au fost principalii factori în alegerea Senior Software ca furnizor de sisteme informatice.”
Domnul Bogdan Pirnea, Directorul Financiar al Tis Farmaceutic, un laborator de producție de medicamente aflat în plină dezvoltare, motivează alegerea ca fiind datorată “promptitudinii și profesionalismului întregii echipe precum și flexibilității de care a dat dovadă pe întreaga perioadă de analiză, testare și implementare a sistemelor. SeniorERP respectă în totalitate cerințele aplicabile industriei farmaceutice și totodată este un instrument complet de gestiune a resurselor.”
Acestora li s-au mai alăturat jucători importanți din piața locală precum Dufa Tec, compania care a readus în România după o pauză de 5 ani cunscuta vopsea lavabilă Dufa, Duraziv, important producător de materiale de construcții, Sipex Company, distribuitor de materiale pentru finisări in construcții, Hellimed, distribuitor de echipamente medicale, Heinrig Distribution, distribuitor de țigarete, băuturi spirtoase și vinuri, RIGK – filiala companiei germane cu același nume, specializată în recuperarea și colectarea materialelor secundare din activitatea clienților săi etc. În prezent, soluțiile Senior Software gestionează afaceri în valoare totală de peste 950 de milioane de EUR.
Creșterea din 2012 are la bază efortul constant al companiei de a oferi plus valoare clienților săi prin integrarea de noi funcționalități și optimizarea celor existente. În acest sens, semestrul I al acestui an a însemnat:
· Facilitarea accesului la funcționalitățile inovatoare oferite de ultimă generație de software prin asigurarea compatibilității sistemului SeniorERP cu cele mai noi tehnologii de la Microsoft: Windows 8 și SQL Server 2012.
· Lansarea SeniorERP în limba engleză, ca un prim pas în proiectul de pregatire a sistemului ERP pentru export.
· Lansarea unei suite noi de sisteme: SeniorSCM, formată din: SeniorWMS, pentru gestiunea depozitelor, SeniorFMS pentru managementul flotei auto și SeniorINVENTORY pentru previzionarea și planificarea procesului de aprovizionare.
SeniorINVENTORY permite micșorarea timpului de planificare a stocurilor cu 85% și reducerea în siguranță a stocurilor cu 20%, eliminând astfel din presiunea asupra cash-flow-ului. Spre exemplu, o companie cu stocuri în valoare de 1 mil. EUR poate economisi 200 000 EUR, economii care pot fi direcționate spre dezvoltarea business-ului.
“Unul dintre atuurile Senior Software este capacitatea de sincronizare cu ultimele trenduri din mediul tehnologic. Căutăm să oferim clienților cele mai noi funcționalități în materie de software, care se traduc în performanță crescută, fluxuri de lucru configurabile și costuri de întreținere reduse. În plus, în această toamnă vom veni cu soluții axate pe creșterea calității activităților de marketing și vânzări. Sunt instrumente inovatoare, care vor oferi avantaje competitive puternice clienților noștri.", a precizat Lori Haiducescu, Director de Operațiuni al Senior Software.
În ceea ce privește investițiile făcute în 2012, mare parte dintre acestea s-au realizat în angajați, numărul lor crescând cu 23%, și în punctul de lucru din Constanța, care a beneficiat de o extindere a spațiului de birouri cu 50%, în principal datorită măririi echipei.
Pentru mai multe detalii accesați: www.SeniorERP.ro.