Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, dezvoltă în continuare segmentul de e-commerce și înregistrează o creștere accelerată a veniturilor generate de magazinul online www.farmec.ro.
Astfel, în 2019, vânzările online au crescut cu peste 46%, comparativ cu rezultate obținute în anul precedent, iar pentru 2020, Farmec estimează o creștere de cel puțin 25%.
„Anul 2019 a fost unul de succes în ceea ce privește rezultatele obținute de platforma online Farmec, acestea fiind în linie cu trendul ascendent al pieței de e-commerce. Numărul mediu lunar de vizitatori unici a crescut la peste 200.000 de persoane, ceea ce ne demonstrează preferința consumatorilor români de a face cumpărături online.
Suntem mereu atenți la nevoile și dorințele consumatorilor, motiv pentru care am început anul acesta implementarea a două noi modalități de livrare pentru comenzile online, care să le ofere clienților soluții eficiente și mai rapide, având posibilitatea de a ridica comenzile direct din magazinele noastre de brand sau din lockerele puse la dispoziție de companiile de curierat partenere”, a declarat Alina Spânu, Manager Vânzări Online Farmec.
O creștere semnificativă a fost observată și în rândul tranzacțiilor efectuate de pe telefonul mobil, numărul acestora crescând cu peste 60% în 2019, comparativ cu 2018.
Această creștere a determinat compania să planifice o nouă strategie de expansiune a magazinului online prin dezvoltarea propriei aplicații mobile. În plus, platforma online va dispune de un nou format, cu funcționalități cât mai intuitive pentru consumatori.
Cât despre metoda de plată, din totalul comenzilor înregistrate în 2019, peste 25% au fost achitate cu cardul, procent în creștere față de anul precedent. Pentru a încuraja mai mult plata cu cardul, Farmec desfășoară în continuare campanii speciale, asigurând utilizatorii că plățile sunt securizate și mai rapide.
Datorită noilor strategii de marketing digital în zona de e-commerce, Farmec estimează că în anul 2020 numărul mediu lunar de vizitatori va crește cu 20% și, totodată, valoarea medie a coșului de cumpărături va înregistra o creștere de circa 15%.
În acest moment, valoarea medie a coșului de cumpărături este de peste 150 de lei, cele mai apreciate game din portofoliul companiei în 2019 fiind:
• Gerovital H3 Evolution – creată pe baza acidului hialuronic pur și lipozomal, această gamă își menține poziția de lider de piață pe segmentul produselor antirid, fiolele cu Acid Hialuronic 5% ocupând prima poziție în categoria personalizată a produselor pentru îngrijirea feței, segmentul antirid*.
• Aslavital – reprezintă prima gamă românească creată pe baza argilei 100% naturale, provenită din munții Pădurea Craiului, un ingredient local unic. Fiolele cu Colagen și cele pentru regenerarea celulară sunt printre cele mai iubite produse din această gamă.
• Farmec – un brand dedicat întregii familii, care a crescut împreună cu consumatorii săi, oferind mereu cele mai bune produse de îngrijire, la un raport corect calitate-preț.
• Gerovital Tratament Expert – tratamentele Gerovital pentru păr au fost create pentru a preveni și rezolva eficient probleme specifice ale tuturor tipurilor de păr, fiind adaptate necesităților, preferințelor și obiceiurilor locale de consum.
• Gerovital Beauty – lansarea acestei game complete de produse pentru fiecare etapă de machiaj a marcat un pas important în evoluţia brandului Gerovital. Gama de cosmetică decorativă a fost dezvoltată pe baza ingredientelor active, printre care acidul hialuronic, pudra de diamant sau Vitamina E, cu beneficii recunoscute precum hidratare, protecție, rezistenţă îndelungată şi matifiere.
Totodată, brandurile Nufăr și Triumf, lideri pe segmentul detartranți**, respectiv curățarea bucătăriei***, potrivit datelor Nielsen, au câștigat anul trecut teren și în zona de e-commerce, înregistrând creșteri semnificative comparativ cu 2018.
* Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor pentru îngrijirea feței, segmentul Antirid pe piața din România, valoare vânzări pentru perioada cumulată ianuarie 2018 – decembrie 2018. Copyright © 2019, The Nielsen Company.
** Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru curăţarea casei – segmentul Descalers (Detartrant/Anticalcar/Antirugină) pe piaţa din România, valoare vânzări pentru perioada cumulată ianuarie – decembrie 2018. Copyright © 2019, The Nielsen Company.
*** Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit pentru curăţarea bucătăriei pe piaţa din România, volum vânzări pentru perioada cumulată ianuarie – decembrie 2018. Copyright © 2019, The Nielsen Company.