Vânzările totale de carburanți (în volume, inclusiv GPL și lubrifianți) ale MOL România au crescut cu 7% în 2013, de la 469 kt până la 503 kt, susținute de extinderea rețelei de benzinării.
Vânzările de motorină au fost predominante, la 365 kt, în urcare cu 8% comparativ cu anul 2012, în timp ce vânzările de benzină s-au majorat cu 6%, la 133 kt.
În trimestrul al patrulea al anului anterior, vânzările retail ale MOL România au urcat cu 7% comparativ cu perioada similară a anului 2012, la 130 kt. Motorina a generat vânzări de 94 kt în Q4, în urcare cu 7%, iar benzina a avut vânzări de 34 kt, cu 6% mai mult față de intervalul corespunzător din 2012.
Rețeaua de distribuție a MOL România cuprinde 147 de stații de alimentare cu carburanți, și va depăși nivelul de 150 de unități, cel mai probabil, în acest an.
Pe ansamblul Grupului MOL, ritmul de creștere a vânzărilor retail a fost anul trecut de 3%, la 3.479 kt.
{mosloadposition user9}