Vânzările retail ale Grupului MOL în România (incluzând carburanți, GPL și lubrifianți) au crescut în primul trimestru al acestui an cu 20% față de intervalul similar al anului anterior, de la 121 kt la 145 kt, susținute de extinderea rețelei de benzinării.
În primele trei luni ale acestui an, vânzările de motorină au avansat cu 20%, la 104 kt, în timp ce vânzările de benzină au urcat cu 16%, la 36 kt.
Rețeaua de benzinării MOL în România număra, la finele lunii martie, 206 stații, ca urmare a extinderii prin achiziția finalizată anul trecut cât și a investițiilor noi.
Pe ansamblul Grupului MOL, ritmul de creștere a vânzărilor retail a fost în primul trimestru de 10%, la 889 kt. În piețele din Europa Centrală și de Est unde Grupul este prezent, cererea de carburanți a avansat în medie cu 2%, având un efect favorabil asupra operațiunilor segmentului Downstream.
Grupul MOL este o companie multinaţională integrată şi independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 30 de ţări şi aproximativ 26.000 de angajaţi în întreaga lume. Grupul are peste 75 de ani de experiență în explorarea și producția de hidrocarburi, cu operațiuni de producție în 8 țări și activități de explorare în 13 țări. Grupul controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia și Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de aproximativ 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 12 țări, din care peste 200 în România.