Cea mai mare creștere trimestrială a vânzărilor înregistrată de Miele în România
Miele, compania numărul unu în producţia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a înregistrat o creștere de 82% a vânzărilor pe piața din România în primul trimestru din 2015 (intervalul ianuarie – martie), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Aceasta este cea mai mare creștere trimestrială a vânzărilor înregistrată de Miele în România. În 2014, Miele a realizat o cifră de afaceri anuală de aproximativ 10 milioane de lei pe piața locală.
„Piața de electrocasnice premium din România este în creștere, oferindu-ne astfel contexul potrivit pentru a implementa fără abateri strategia Miele stabilită pentru România,” declară Loredana Butnaru, Director Vânzări Miele România. „Ne așteptăm ca evoluția vânzărilor de produse electrocanice premium Miele să se mențină pe tot parcursul acestui an și suntem siguri că schimbarea strategiei pentru România în anul 2014 ne va asigura o creștere susținută pentru urmatorii 5 ani.“
Creșterea vânzărilor Miele în intervalul ianuarie – martie 2015 a fost susținută de strategia implementată începând cu anul 2014: o nouă reprezentare a brandului, prin relocarea showroom-ului din Otopeni în Piața Presei, București; precum și de încheierea de noi parteneriate și de extinderea rețelei de distribuție.
La începutul anului, Miele a lansat în România și showroom-ul online de electrocasnice premium pe platforma eMAG Marketplace, care listează întreaga gamă de produse disponibile în showroom-ul offline din București, precum și la partenerii din țară. Acest parteneriat este un proiect singular în România și va genera până la 5% din totalul vânzărilor realizate de Miele pe piața locală, în 2015.
În prezent, Miele România are o rețea de 30 parteneri și 55 de magazine și va continua să realizeze parteneriate noi, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei, care vizează mai ales prezența în magazine offline.