Mazda CX-5 continuă să aibă cea mai mare dinamică, cu 147%
După primele șase luni, Mazda România înregistrează o nouă creștere importantă, cu 35%, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Volumul de vânzări s-a situat în primul semestru la 1.129 de unități, față de 834 la finalul lunii iunie din 2017.
Cel mai popular model al constructorului nipon din prima jumătate a anului, a fost compacta Mazda3, cu 402 unități comandate și o creștere cu 23% în comparație cu anul anterior. Clasamentul primelor trei modele din punctul de vedere al vânzărilor este completat de SUV-urile CX-5 și CX-3 cu 398, respectiv 215 autoturisme.
„Așa cum anticipam la finalul primului trimestru, SUV-urile CX-5 și CX-3 continuă să contribuie în mod semnificativ la vânzările Mazda în România. Totodată, compacta 3 reconfirmă că este un jucător important în segment prin volumul mai mare de 400 de unități și pachetul atractiv ce integrează linia de design KODO și cele mai recente tehnologii SKYACTIV”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
Și vânzările din luna iunie au înregistrat o creștere, cu 32%, față de aceeași lună din 2017. Principalul factor al acestei evoluții a fost tot Mazda3, cu un total de 105 unități comercializate, ceea ce înseamnă un plus de 19%.