· Mazda CX-5 a avut o creștere spectaculoasă de 189%
Mazda România încheie primul trimestru din acest an cu o creștere de 45%, în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, având un număr de 538 de unități comercializate, față de 371. Cel mai vândut model al constructorului nipon pe piața locală, în aceste trei luni, a fost SUV-ul compact CX-5, cu un total de 228 de unități comandate și o creștere de 189% în comparație cu același trimestru din 2017, când s-au vândut 79 de autoturisme. În top se află și SUV-ul de clasă mică CX-3, cu 117 unități vândute, mai mult cu 33% față de 2017.
„Mazda continuă să aibă o creștere importantă, cu două cifre, a vânzărilor și în primul trimestru din acest an, într-o piață extrem de competitivă cum este cea din România, iar SUV-urile CX-3 și CX-5 sunt modelele principale care au favorizat aceste rezultate foarte bune. Am deschis anul într-o notă pozitivă și ne propunem să menținem acest trend ascendent și pe viitor”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
Și vânzările din luna martie au însemnat pentru Mazda un succes, cu un progres de 45 de procente față de aceeași lună din anul precedent. Motorul acestei creșterii a fost tot CX-5, cu un total de 92 de unități comercializate, ceea ce înseamnă un plus de 188% în comparație cu 2017.