Mazda3 a fost cel mai vândut model și a înregistrat o creştere cu 65% în intervalul ianuarie – iunie 2017
Primele şase luni ale acestui an au adus pentru Mazda o creştere a vânzărilor în România cu 16% faţă de aceeaşi perioadă din 2016, ceea ce înseamnă un total de 834 de unităţi comercializate, cu 114 în plus faţă de anul trecut.
Pentru prima jumătate a anului, cel mai bine vândut model al producătorului japonez pe piaţa din România rămâne Mazda3, cu 327 vehicule cumpărate, având o creştere cu 65% faţă de acelaşi interval din 2016, când s-au vândut 198 de unităţi.
De altfel, şi în luna iunie a acestui an vânzările pentru modelul Mazda3 continuă trendul ascendent şi nu mai puţin de 88 de unităţi au fost comandate în România, ceea ce reprezintă mai mult cu 40 de procente în comparaţie cu aceeaşi lună din 2016.
Al doilea cel mai comandat model Mazda pe piața locală în primele şase luni a fost legendarul roadster MX-5 cu 11 unități vândute, în creștere față de anul trecut.
Şi Mazda CX- 3 rămâne în continuare pe placul cumpărătorilor din România. Astfel, primul SUV subcompact al producătorului japonez a avut în intervalul ianuarie – iunie o creştere a vânzărilor cu 16% faţă de aceeaşi lună din 2016.
Toate modelele mărcii dispun de un pachet complet de beneficii: finanţare avantajoasă de la 1,99% dobândă prin UniCredit Leasing, garanţie 5 ani în limita a 150.000 de km, preţuri speciale.
Cu un design complet nou la interior și la exterior, cel mai recent model al SUV-ului Mazda CX-5 lansat pe piaţa europeană în Cadrul Salonului Auto de la Geneva în martie anul acesta, este disponibil şi în România, la toți dealerii autorizaţi Mazda.