Mazda a anunţat o creştere a vânzărilor de pe plan local cu 36% în 2015, faţă de 2014, în condițiile în care volumul total de autoturisme comercializate a ajuns la 1.095 de unităţi. Acest rezultat a facilitat și creșterea cotei de piață la 2% comparativ cu 1,7% în 2014, conform înmatriculări autoturisme de import.
Cel mai vândut model al producătorului pe piaţa din România rămâne compacta Mazda3, cu 414 vehicule achiziţionate, o creştere semnificativă cu 58% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2014, atunci când s-au vândut 262 de unităţi. De asemenea, noul SUV Mazda CX-3, lansat pe piaţă din luna iunie, a fost livrat deja către 137 de clienţi din România.
În top 3 cele mai vândute modele, Mazda CX-5 ocupă locul doi cu 280 de mașini, iar Mazda6 completează podiumul celor mai dorite mașini cu 191 de unităţi vândute. Şi noua generație Mazda2 a reprezentat un succes de vânzări cu 72 de unități livrate în România.