Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vanzarile Mazda din Europa au crescut in prima jumatate a anului

Mazda

• Producătorul de automobile sfidează convenţionalul, numărul unităţilor vândute a crescut cu 23% în perioada ianuarie – iunie
• În România vânzările Mazda au înregistrat o creştere în primele şase luni cu 37,4% faţă ce aceeaşi perioadă a anului trecut

Mazda continuă să se ridice deasupra pieţei de automobile din Europa în prima jumătate a anului 2014, susţinând poziţia de cea mai rapidă creştere de volum din regiune a unui producător de automobile. Compania japoneză a înregistrat vânzări în creştere cu 23% de la an la an, între lunile ianuarie şi iunie, sfidând convenţiile şi depăşind piaţa totală cu o marjă însemnată de 6,2%. La 92.430 de unităţi vândute, cifra de afaceri Mazda a fost bună pentru o cotă de piaţă de 1,3%, peste o zecime faţă de 2013*.

Ca şi în trimestrele anterioare, Mazda a înregistrat o creștere aproape în fiecare ţară. Portugalia, Polonia şi Spania continuă să fie vârf de lance până în prezent în termeni de până la 128, 75 şi 74%, respectiv, în primele şase luni ale anului 2014. Celelalte pieţe majore au avut, de asemenea, creşteri de două cifre în frunte cu Marea Britanie (27%), Germania (22%), Franţa (15%) şi Italia (11%)**.

Modelele noii generaţii Mazda rămân extrem de populare, în special cel mai nou membru al gamei. În prima jumătate a anului, vânzările noului Mazda3 s-au multiplicat de mai mult de şase ori în Olanda (+581%), de cinci ori în Suedia (+470%), de trei ori în Danemarca (+ 291%) şi de două ori în Spania (+149%). Modelul compact popular Mazda a obţinut, de asemenea, câştiguri de peste 50% în alte ţari precum Germania şi Elveţia. Cererea pentru două modele de nouă generaţie, Mazda6 şi Mazda CX-5 rămâne la fel de solidă ca şi până acum, înregistrând noi cereri.

În România, în perioada ianuarie-iunie Mazda a comercializat 382 de unități. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate de Mazda CX-5 – 167 de unități și de Mazda3 – 123 de unități. La fel de populară s-a dovedit și Mazda6, cu 90 de unități vândute în primele 6 luni ale anului.

Toate modelele cu tehnologia SKYACTIV combină designul KODO şi performanţele uimitoare cu economia de combustibil de primă clasă şi plăcerea de a conduce un automobil Mazda. Acest lucru se dovedeşte a fi o reţetă de succes pentru modele fără compromisuri, care sunt atât de atrăgătoare şi de accesibile pentru clienţii din Europa şi din întreaga lume. Multe dintre ele urmează să fie lansate, inclusiv următoarea Mazda2 supermini şi noua generaţie a simbolului Mazda MX-5, care a fost lansat pentru prima oară acum 25 de ani.

“Cele mai multe pieţe din regiune împărtăşesc o viziune pozitivă faţă de balanţa din acest an”, spune Philip Waring, COO Mazda Motor Europe. “Creşterea vânzărilor reflectă nu numai produsele noastre excelente, dar şi reţeaua noastră de dealeri puternici şi entuziaşti, care oferă o bază solidă pentru satisfacţia clienţilor noştri fideli”.

* Sursa cifrelor europene: www.acea.be (Asociaţia Producătorilor Europeni de Automobile, Înmatriculările de mașini noi, EU28 + EFTA (excluzând Malta)
** Sursele pentru cifrele naţionale: www.bilimp.dk, ccfa.fr, www.kba.de, www.en.anfia.it, www.raivereniging.nl, www.pzpm.org.pl , www.autoinforma.pt, www.anfac.com, bilsweden.se, www.auto-schweiz, smmt.co.uk.

Bucuresti, 21.07.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.