· Cel mai bine vândut model se menține SUV-ul subcompact CX-3
· Vânzările din Europa au crescut cu 25% în trimestrul 2 din 2016
În primul semestru, Mazda a înregistrat o creștere cu 58% a vânzărilor, comparativ cu aceeași perioadă din 2015, ajungând la un total de 720 de unități comercializate. Luna iunie a contabilizat 167 de autoturisme, cu 69% mai mult decât în luna similară de anul trecut. Totodată, producătorul a vândut 60.571 de mașini în Europa în al doilea trimestru din 2016, mai mult cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cota de piață a ajuns la 1,4% în Europa, în timp ce în România Mazda deține 2,5% din piața de autoturisme de import după primele 6 luni.
Mazda CX-3 rămâne în continuare cel mai bine vândut model, cu 202 unități cumpărate, acesta menținându-și poziția din primele 3 luni. Al doilea cel mai comandat model Mazda pe piața din România în primele șase luni a fost compacta Mazda3, cu 198 de unități comercializate, iar al treilea este CX-5, SUV-ul compact din gama Mazda, cu 177 de unități vândute, în creștere cu 33% față de anul trecut. Și în Europa cele două SUV-uri au fost principalele modele care au susținut vânzările, adjudecându-și 46% din volumul total comercializat.
Mazda6 a înregistrat cea mai mare creștere dintre toate modelele, astfel că în perioada ianuarie-iunie s-au vândut 125 de unități, reprezentând cu 44% mai mult decât în semestrul 1 din 2015.