· Producătorul japonez de maşini a raportat pentru România 795 de unităţi vândute între ianuarie şi septembrie 2015
Mazda anunţă o creştere cu 36% a vânzărilor după nouă luni, volumul total ajungând la 795 de autoturisme. Doar în septembrie, compania a comercializat 127 de unităţi, ceea ce reprezintă o creştere de 79% comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut.
Mazda3 a fost cel mai bine vândut model între ianuarie şi septembrie, cu 310 autoturisme comercializate, cu 118 mai multe decât in perioada similară din 2014. De asemenea, cel mai nou SUV Mazda, CX-3, lansat pe piaţă de numai patru luni, a fost achiziţionat deja de 80 de clienţi din România.
Mazda își menține creşterea mai rapidă decât piaţa, lucru reflectat și de cota de piaţă pe segmentul autoturismelor de import, care a ajuns la 2%*, comparativ cu 1,7% anul trecut. Unul dintre principalii factori care vor susține în continuare nivelul crescut al vânzărilor este reprezentat de gama de modele complet înnoită odată cu lansarea noii generații a roadster-ului MX-5.