● Cea mai mare comandă cu un singur produs a inclus un ceas marca Longines, la prețul de 7.190 de lei
● 48% din comenzi au fost plasate din aplicațiile pentru mobil Fashion Days
● Descărcările aplicației de mobil au crescut cu 210% pentru dispozitivele cu Andoid, respectiv cu 115% pentru iOS
● Cel mai mare eveniment de shopping al verii organizat de Fashion Days a avut loc în perioada 13 -15 iunie
A treia ediție a evenimentului de reduceri FASHION DAYS EPIC SALE, desfășurat în intervalul 13-15 iunie, a generat vânzări de peste 8,1 milioane de lei în România. Vânzările efectuate pe durata campaniei au fost de 10 ori mai mari față de media unei zile normale, pe fashiondays.ro. Evenimentul este al doilea din punctul de vedere al impactului în vânzările Fashion Days, după Black Friday.
În medie, o comandă a inclus 2,73 de produse, în creștere cu 20% față de comenzile dintr-o zi obișnuită. Comanda cu cel mai mare număr de produse plasată în cadrul campaniei pe fashiondays.ro a inclus 55 de produse și a fost în valoare de 5.755 de lei. Cel mai scump produs comandat a fost în valoare de 7.190 de lei și a presupus achiziția unui ceas Longines, brand nou introdus în portofoliul Fashion Days.
„Așa cum am estimat, FASHION DAYS EPIC SALE s-a dovedit un eveniment etalon în rândul pasionaților de shopping, care au avut acces pe parcursul acestei ediții la cele mai dorite produse din site cu cele mai bune prețuri.
Campania FASHION DAYS EPIC SALE s-a remarcat datorită apetitului clienților de a face shopping on-the-go. Urmând trendul de migrare spre dispozitivele mobile, clienții au plasat 48% din comenzi direct din aplicațiile pentru mobil Fashion Days, în timp ce 52% din comenzi au fost făcute de pe desktop sau din browserele pentru mobil. Acest lucru s-a reflectat și în numărul mare de descărcări ale aplicațiilor pentru mobil, cu 210%, respectiv 115% mai multe descărcări ale aplicației pentru dispozitivele cu Android, respectiv cele cu iOS, față de media unei zile obișnuite”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.
În cadrul campaniei FASHION DAYS EPIC SALE, 54% din produsele achiziționate au fost obiecte pentru femei, 32% pentru bărbați și restul de 14% pentru copii.
Cele mai vândute categorii de produse au fost: pantofii sport casual, sandalele, tricourile și cămășile. În top cinci branduri de la care clienții Fashion Days au cumpărat produse cu discounturi se află Desigual, GUESS, Zee Lane Collection, adidas Originals și Pepe Jeans London. Din punct de vedere cromatic, albastru a fost prima alegere, 3 din 10 produse comandate având această culoare.
În campania FASHION DAYS EPIC SALE au fost incluse toate produsele din stoc de la peste 350 de branduri de top la nivel internațional, care au beneficiat de cele mai mari discounturi ale sezonului primăvară-vară 2017, respectiv până la 80%. Livrarea pentru comenzile de peste 150 lei, precum și returul, au fost gratuite.