Mazda anunţă vânzări în creştere pe piaţa locală. În perioada ianuarie-februarie compania a comercializat în România 87 de unităţi, în creştere cu 85% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Principalele modele care au propulsat vânzările sunt SUV-ul CX-5 şi noua Mazda6, vârful de lance al constructorului. Primul model a contabilizat 37 de unităţi, iar al doilea 26 de autoturisme vândute.
“Ne bucurăm că noua Mazda6 şi CX-5 se remarcă nu doar prin premiile obţinute şi prin feedback-ul extrem de pozitiv de la public, din presă şi de la parteneri, ci şi prin vânzări. Anul trecut am comercializat 170 de unităţi CX-5, iar anul acesta ne vom concentra pe Mazda6. Avem un început de an foarte bun şi suntem încrezători în menţinerea trendului pozitiv”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda în România.
Ambele modele înglobează cele mai noi tehnologii Mazda SKYACTIV şi noua linie de design KODO care se remarcă prin senzaţia de mişcare şi atunci când automobilul este parcat. Noua Mazda6 introduce şi inovaţia Mazda i-ELOOP care captează energia rezultată din frânare într-un capacitor pentru alimentarea consumatorilor atunci când maşina staţionează în trafic, precum şi pachetul de tehnologii de siguranţă activă i-ACTIVESENSE, care cuprinde o serie de tehnologii de asistenţă destinate prevenirii şi atenuării situaţiilor periculoase. O altă categorie unde CX-5 şi noua Mazda6 se poziţionează în topul segmentelor este aceea a consumului şi a nivelului emisiilor, tehnologiile SKYACTIV permiţând obţinerea unor valori foarte reduse.