Vânzările online realizate în România prin intermediul platformei de marketing afiliat Profitshare au depășit pragul de 500 de milioane de lei. Momentul coincide cu aniversarea a doi ani de când platforma a devenit disponibilă tuturor magazinelor online, în prezent deservind peste 175 de companii.
„Piața de marketing afiliat este într-o creștere puternică la nivel regional, unul dintre pricipalele motoare fiind dezvoltarea comerțului online. Planurile noastre vizează dezvoltarea internațională a platformei, fiind bugetate investiții de peste 500.0000 euro în vederea expansiunii regionale”, a declarat Marius Pahomi, Director General al Conversion, companie care deține plaforma Profitshare.
Începând cu luna ianuarie a anului în curs, platforma Profitshare este disponibilă și în Bulgaria, iar valoarea vânzărilor realizate până în prezent pentru magazinele bulgărești a depășit deja pragul de 1 milion de euro (2 milioane leva). Planurile Profitshare vizează extinderea în perioada imediat următoare și în piața din Ungaria, consolidându-și astfel poziția de cel mai puternic jucator în domeniul marketing-ului afiliat din Europa Centrală și de Est.
Magazinele online apelează la marketing afiliat pentru a-și crește vânzările și baza de clienți. Profitshare funcționează pe modelul promovare bazată pe rezultate, magazinele plătind exclusiv un comision de performanță din vânzările adiționale aduse de un afiliat. În prezent, companii precum eMAG, Banca Transilvania, Flanco, FashionUp și Libris apelează la serviciile oferite de platforma Profitshare.
Pentru mai multe informații despre serviciile de marketing afiliat, puteți consulta website-ul: www.profitshare.ro.
{mosloadposition user9}