Campania Crazy Sale Days, organizată în premieră de site-ul de modă Answear.ro, a generat vânzări de peste 1 milion de lei în doar câteva zile. Valoarea reducerilor acordate a fost și de 80%, pentru unele produse discountul oferit fiind de peste 1.000 lei.
”Crazy Sale Days a fost un real succes în toate piețele unde brandul Answear este prezent. Reducerile substanțiale au fost aplicate și unor produse de top din colecțiile noi ale unor branduri premium. Pantofii sport, tricourile și gențile au fost articolele vestimentare cel mai bine vândute”, menționează Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.
Peste 55% dintre vizitele înregistrate în timpul Crazy Sale Days au venit de pe dispozitivele mobile, telefoane mobile sau tablete. În perioada campaniei, cei mai mulți români au intrat pe site-ul www.answear.ro între orele 21.00-22.30, cele mai mai multe comenzi înregistrându-se în ultima zi de campanie.
”În medie, am înregistrat cu 25% mai multe vizite în fiecare zi, iar timpul mediu petrecut de utilizatori navigând prin categoriile site-ului a crescut cu peste 10%”, continuă Raluca Radu.
Brandurile preferate de români cu ocazia Crazy Sale Days au fost Tommy Hilfiger, New Balance, Missguided, adidas Originals, Guess și Medicine. Categoriile cu cele mai multe produse ofertate în cadrul campaniei au fost: rochiile, tricourile, încălțămintea sport și accesoriile.
Answear.ro face parte din grupul cu același nume originar din Polonia. Prezent în alte cinci piețe, magazinul online oferă peste 300 de branduri de haine, încălțăminte și accesorii.