Magazinele online care au implementat promoții pe 23 noiembrie 2012 – Black Friday – și-au majorat vânzările cu 325% față de ziua anterioară, conform datelor din sistemul PayU. Față de Black Friday din 2011, numărul mai mare de magazine participante la Black Friday a dus la o creștere a numarului de tranzactii de 104% pe 23 noiembrie 2012 față de 25 noiembrie 2011.
Cele mai mari creșteri au fost înregistrate de segmentul IT&C, românii cheltuind vineri cu 307% mai mult pentru produse din această categorie fata de alte zile ale săptămânii trecute. Din același segment provine și tranzacția cu cea mai mare valoare, însumând 6900 de euro.
Alte creșteri importante au avut loc și pe segmentul site-urilor de reduceri (61%), jucarii, carti, bijuterii (20%) în timp ce creșteri moderate au fost observate în categoria fashion (8%).
În ceea ce privește valoarea medie a unei comenzi cu plata online, creșteri semnificative s-au manifestat in industria IT&C, de la 118 euro la 138 de euro, în timp ce pentru alte categorii de produse, coșul mediu nu a înregistrat evoluții semnificative.