Cel mai important jucător la nivel mondial pe piaţa cercetărilor de marketing ad-hoc vrea să valorifice potenţialul de 35 milioane euro pe care îl are piaţa românească de profil până în 2009
Intrarea României în Uniunea Europeană stimuleaza piaţa autohtonă de cercetare de piata estimată la mai bine de 27 milioane de euro
Liderul mondial pe piaţa cercetărilor de marketing ad-hoc Research International, cu reprezentanţe regionale în Zonele Asia-Pacific, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America de Nord, America Centrală şi de Sud şi o prezenţă în peste 50 de ţări la nivel mondial, având o experienţă de mai bine de 45 de ani în domeniu, îşi extinde activitatea şi pe piaţa românească.
Această decizie vine după ce piaţa cercetărilor de marketing s-a cifrat la 19,5 milioane de euro în 2005, cu 26% mai mult decât în 2004, confirmând estimările din ultimii doi ani, referitoare la o dezvoltare susţinută, până la o valoare de mai bine de 35 milioane euro până în 2009.
Anul 2007 este considerat de către Research International ca fiind unul de punere a bazelor pentru reprezentanţa din România, în care accentul va fi pus pe crestere si pregătirea profesională a echipei de cercetători pentru implementarea metodologiilor proprietare, echipă estimată că va ajunge la mai mult de 70 de angajati până în 2009.
Domnul Marian Flangea, CEO Research International România declară: “Piaţa din Europa Centrală şi de Est oferă oportunităţi foarte mari şi generează interes din ce în ce mai mare pentru această zonă din partea companiilor multinaţionale din industrii diferite şi implicit pentru firmele de cercetare de piaţă. Research International Romania isi propune ca pana in anul 2009 sa atinga o pozitie dominanta pe piata romaneasca de profil si sa obtina venituri de peste 3 mil. euro”.
Într-o lume în continuă schimbare, Research International consideră că inovaţia este cea mai mare provocare, organizaţiile fiind supuse unei presiuni constante de a veni cu idei noi, care să fie implementate şi evaluate cât mai repede pe o piaţă mereu in schimbare.
La nivelul României, Research International consideră industriile de date, IT şi telecomunicaţii, impreuna cu pietele traditionale de cercetare, ca fiind cele cu potenţialul cel mai ridicat de crestere în următorii trei ani. Dezvoltarea în România este susţinută şi de interesul manifestat de marile companii multinaţionale pentru piaţa românească.
{mosloadposition user10}