Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Valoarea industriei de print va ajunge la peste 700 mld. euro până în 2022

Agentia de Print logo

Cele mai recente cercetări făcute despre industria printului la nivel global arată faptul că aceasta continuă să prezinte interes pentru mediul de afaceri la nivel internațional și în 2018. Deși se înregistrează o ușoară scădere al volumului de materiale tipărite, valoarea pieței globale urmează un trend ascendent, înregistrând o creștere constantă.

Conform raportului realizat de către Smithers Pira, valoarea industriei va crește, la nivel global, de la 675 mld. euro la 701,28 mld. euro până în 2022, ceea ce o poziționează printre alte industrii de top, în special datorită potențialului de plusvaloare al afacerilor. Analizând aceste cifre din perspectiva contextului economic actual și al fluctuațiilor înregistrate la nivel macroeconomic, se poate afirma faptul că este vorba despre o creștere importantă.

Agentia de Print logo

În acest context, va trebuie să fim extrem de adaptabili și de deschiși la toate oportunitățile care pot apărea în viitorul apropiat, spune Călin Pascu, General Manager Agenția de Print. Este datoria noastră, în calitate de antreprenori sau manageri ai companiilor din industrie, să ne aliniem evoluției pieței globale, astfel încât să asigurăm o dezvoltare sustenabilă a afacerilor. Mai mult decât atât, este nevoie să ne asigurăm că suntem la curent cu toate inovațiile din domeniu pentru a putea oferi tuturor partenerilor noștri proiecte de print la cea mai înaltă calitate.

Ținând cont de aceste previziuni, Agenția de Print investește resurse importante în consolidarea și dezvoltarea echipei pentru a putea răspunde prompt tuturor provocărilor în materie de print pe care companiile le pot înregistra. Mărirea echipei de vânzări și investiția în procesul de digitalizare a companiei reprezintă două dintre cele mai recente acțiuni întreprinse cu scopul de a putea oferi clienților și tuturor partenerilor servicii la cele mai înalte standarde.

De peste 5 ani, Agenția de Print – prima companie românească de brokeraj de tipar – a dus la bun sfârșit proiecte complexe de print pentru companii de referință din țară, din domenii precum: banking, FMCG, IT etc. Din portofoliul companiei fac parte: Garanti Bank, Profi, Cinema City, Fortuna, Cramele Recaș, OTP Leasing, Chiristian Dior, StanleyBet, Hafele, Hewlett Packard, Lifecare și mulți alții.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.