Începând cu aprilie 2021, Valentin Coroiu preia rolul de Vicepreședinte al Directoratului UNIQA Asigurări.
Cu o experiență de douazeci de ani în cadrul echipei UNIQA din România, Valentin Coroiu a ocupat, începând cu luna august 2019, funcția de CEO al UNIQA Asigurări de viață, anterior asigurând timp de 4 ani coordonarea canalului de vânzare propriu din poziția de Director Național de Vânzări. Totodată, din funcțiile de director și director adjunct, a coordonat activitatea sucursalei UNIQA Cluj, cea mai importantă sucursală din perspectiva volumului de vânzări.
“Noul rol preluat de Valentin Coroiu în cadrul Directoratului UNIQA este un pas firesc și necesar pentru dezvoltarea companiei. Intrăm într-o nouă etapă în evoluția UNIQA, pe parcursul căreia centrarea pe nevoile clientului reprezintă principalul reper al strategiei noastre. Valentin a contribuit activ pe parcursul ultimului an la definirea și creionarea planurilor strategice privind implementarea noului model de afaceri al Grupului în zona de vânzări. Totodată, în România, a implementat cu succes proiecte importante de transformare a rețelei de vânzări, ceea ce îl recomandă drept un lider orientat către rezultate, cu un înalt grad de cunoaștere și înțelegere a nevoilor clienților, a companiei și a pieței asigurărilor. Prezența lui în structura de management UNIQA ne oferă certitudinea că, împreună, vom continua să creștem încrederea clienților, consolidând poziția companiei în rândul celor mai relevanți jucători din piața de asigurări”, a declarat Paul Cazacu, Președinte al Directoratului UNIQA Asigurări.
“Dezvoltarea în plan local a segmentelor Retail și Bancassurance reprezintă un element esențial în noul context strategic al Grupului UNIQA. Ne propunem să dezvoltăm parcursul UNIQA în România poziționând clienții în centrul acțiunilor noastre, înțelegându-le nevoile și oferindu-le soluții de asigurare relevante, simple și accesibile. Vom completa astfel strategia de produse cu programe de eficientizare și automatizare a proceselor atât în zona de vânzare, cât și de post-vânzare, astfel încât clienții noștri să se bucure de o experiență superioară în toate punctele de interacțiune cu UNIQA. De asemenea, eforturile noastre de digitalizare vor fi accelerate și vom investi în creșterea expertizei forței de vânzare și, implicit, a calității serviciilor noastre. Sunt convins că soluțiile digitale pe care le dezvoltăm, alături de profesionalismul și calitatea echipei noastre de consultanți și parteneri ne vor ajuta să construim o experiență de cinci stele pentru clienți în relația cu UNIQA”, a precizat Valentin Coroiu, Vicepreședinte al Directoratului UNIQA Asigurări.
Următoarea perioadă aduce o serie de schimbări importante care susțin, mai departe, transformarea și dezvoltarea activității Grupului UNIQA la nivel internațional, dar și în plan local. țCompania intră într-o nouă etapă de evoluție, având obiective ambițioase pentru a obține evaluări de 5 stele din partea clienților în toate țările în care Grupul UNIQA este prezent.
Noul model de afaceri al companiei armonizează procesele la nivelul piețelor internaționale, ceea ce va permite mobilizarea tuturor competențelor profesionale pentru a adresa nevoile clienților într-un mod personalizat, în funcție de segmentul de care aparțin – Retail, Bancassurance, Corporate & Affinity, oferindu-le produse și servicii de calitate, la nivelul celor mai înalte exigențe.
Cu o istorie de peste 10 ani în piața asigurărilor din România și beneficiind de peste 200 de ani de experiență ca parte dintr-un Grup internațional cu o prezență tot mai puternică la nivel european, UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de viață continuă să aducă valoare în viața clienților, concentrându-și eforturile în trei direcții principale: dezvoltarea de produse și servicii relevante, care adresează nevoi de asigurare specifice, eficientizarea proceselor și optimizarea costurilor prin digitalizare, precum și investiția în calitatea echipei de profesioniști.