Ogilvy & Mather si IKEA petrec prima vara alaturi de consumatori. Dupa lansarea brand-ului IKEA pe piata romaneasca in luna martie, Ogilvy & Mather a dezvoltat recent o noua campanie de promovare a produselor aflate sub marca IKEA, campanie care se deruleaza in perioada 1 iunie – 31 iulie 2007. Este vorba de comunicarea unei game largi de obiecte de mobilier, accesorii si decoratiuni a caror menire este aceea de a oferi consumatorilor o vara mai placuta, mai usoara… si aceasta fara costuri mari.
“Cum se alcatuieste o campanie IKEA in mijlocul verii? Se dau urmatoarele: magazinul IKEA, vara, produse atragatoare, vacanta, outdoor, distractie, echipa Ogilvy & Mather, caldura si un bloc in Piata Romana. Va rugam, asamblati! Ceea ce a rezultat este campania de vara pentru magazinul IKEA. Conceptul din spatele campaniei este unul foarte simplu: o vizita la magazinul IKEA este aproape ca o vacanta. Te relaxezi, mananci, faci shopping, te plimbi, stai pana seara tarziu si te intorci acasa cu produse care iti fac vara mai placuta”, povesteste Ruxandra Lupu (Account Manager Ogilvy & Mather) despre prima vara IKEA in Romania.
“Noi, echipa Ogilvy & Mather, lucram, ne distram, mai mancam un hot dog si facem lucruri care ies din rutina outdoor-urilor bucurestene. Sunt reclame tipice magazinului IKEA: istete si simple, fara a fi tipatoare sau arogante, la fel ca si brandul. Iar blocul din Piata Romana… l-am lasat acolo, dar am tras draperiile putin la o parte. Stim ca soarele rasare prea devreme dupa o noapte alba, dar diminetile sunt frumoase vara. Si daca tot ne-am apucat sa schimbam lucruri prin oras, ne-am gandit si la cei din statiile de autobuz. Le-am pus jaluzele care sa ii apere de soare si care sa ii „puna in umbra” in sensul bun”, ne spun Cristi & Cristi, creativii de la Ogilvy &Mather care se ocupa de contul IKEA.
“Stim ca vara toata lumea este cu gandul la vacanta, asa ca toate activitatile zilnice te duc invariabil cu gandul la mai multa relaxare, timp liber, nopti mai scurte. IKEA este alaturi de consumatori in cautarea solutiilor, pentru ca vara asta timpul petrecut acasa sa fie la fel de placut ca si plecarea in vacanta”, povesteste Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA despre prima vara IKEA in Romania.
Dar asta nu e tot. Pentru ca vara zilele sunt mai lungi si noptile mai scurte, consumatorii au parte in ziua cea mai lunga a anului, de un eveniment special. Vineri, 22 iunie 2007, cu ocazia petrecerii de Midsummer din Suedia, magazinul IKEA va fi deschis pana la 3 dimineata, iar consumatorii vor avea ocazia sa-si cumpere draperiile care sa-i fereasca de soarele diminetii, dupa noaptea alba petrecuta la IKEA.
Echipa Ogilvy & Mather este formata din: Cristi & Cristi (Simion – copywriter si Dita – art director), sub supervizarea lui Albert Nica (executive creative director) si Ruxandra Lupu (account manager), Maria Surdeanu (account executive), sub supervizarea Alexandrei Theodorescu (group account director). Pe partea de media, au contribuit echipa Mediaedge:cia: Anca Onofrei (Strategic Media Coordinator) si Lucia Gradisteanu (Media Manager). Echipele isi petrec vara alaturi de Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA.
Bucuresti, 20.06.2007 {mosloadposition user10}