Brandient a creat noua identitate vizuală pentru Victoriabank, prima bancă comercială din Republica Moldova (înființată în 1989, în Chișinău) — în cadrul unui proces complex de rebranding, care și-a propus să susțină transformările la nivel strategic, cultural și digital, în contextul preluării în anul 2018 a pachetului majoritar de către Banca Transilvania (împreună cu BERD).
Brandul Victoriabank este un brand moldovenesc cu o poveste unică, autentică — un inovator de care se leagă primul card bancar, primul bancomat, prima aplicație mobilă și primul credit pentru micii antreprenori în Republica Moldova.
Parcursul celor 30 de ani de activitate, cu performanță excepțională, dar și cu turbulențe, într-un context puternic competitiv, acutizat recent de scăderea dramatică a bazei de clienți, precum și de problemele de credibilitate ale sectorului bancar din Moldova, atestă spiritul de luptător al băncii. Acest spirit este, mai departe, întărit de viziunea și comportamentul de business al noii echipe de management, astfel că s-a instaurat, în mod natural, ca idee creatoare a brandului.
„Am făcut rebranding, nu cosmetizare de logo. Victoriabank are un destin de pionier în wild, wild East și o poveste care impresionează cu adevărat, are un nume care a acumulat în timp un brand equity considerabil — consolidat acum prin endorsarea de către Grupul Banca Transilvania — astfel că i-am oferit o identitate vizuală capabilă să susțină capitalul de vitalitate al organizației și un «V» — de la Victorie, pentru pofta de business și dorința de a recâștiga leadership-ul.” — Aneta Bogdan FCIM Managing Partner Brandient
„Am desenat pe un brief generat de nevoile culturii organizaționale, mai exact — am propus o soluție pentru pe care această organizație dorește să și-l imprime. A rezultat o identitate vizuală modernă, plină de viață, capabilă să susțină un program de identitate complex — și în același timp să inspire, să dea speranță, să transmită energie. Noi credem în designul aliniat cu nevoile de business. Designul poate să ajute un grup uman să se transforme, să evolueze, să facă performanță, să creadă.”
— Ciprian Bădălan Design Director Brandient