Incepând cu data de 3 martie 2014, agenţia Cable Direct va oferi in exclusivitate consultanţă în implementarea strategiei de vânzare a spaţiului de publicitate al Utv si Utv HD. De asemenea, Cable Direct va relaţiona Utv cu agenţiile si clienţii de publicitate, cu scopul de a crea parteneriate sustenabile pentru proiectele speciale ale Utv.
Utv se poziţionează ca cel mai indrăzneţ post de televiziune muzical din Romania, având sloganul “about U”! Din 9 aprilie 2010 Utv este prima televiziune muzicală din Romania şi a doua din Europa care emite şi in format HD.
Publicul ţintă al Utv este format in principal din tineri cu vârsta cuprinsă între 15 si 35 ani care au studii superioare, venituri medii spre mari şi sunt caracterizaţi ca fiind open-minded, in căutare de adrenalină şi pasionaţi de muzică bună.
Cable Direct va prelua în portofoliul propriu si site-ul www.utv.ro care vine cu o ofertă larga de soluţii de comunicare, de la metode de promovare ca video ads, branding de pagini, campanii de bannere şi alte forme de display advertising, până la deschiderea către proiecte neconvenţionale care stimulează interactivitatea cu utilizatorii.
Despre colaborarea dintre Cable Direct si Utv, Bogdan Lăzărescu, Director de vânzari, Cable Direct declară: „Suntem încântaţi de noul parteneriat si convinşi de potenţialul Utv, bazându-ne pe experienţa noastră anterioară cu televiziunile de muzică. Prin consolidarea portofoliului Cable Direct cu postul Utv, le vom oferi clienţilor noştri soluţii atractive în realizarea strategiei de comunicare adresată tinerilor”.
Anca Pascu, cea care până acum a facut parte din echipa New Line Media House, va ocupa funcţia de Traffic Manager la Utv şi va menţine in continuare relaţia cu clienţii de publicitate.
Vă aşteptăm pe Facebook.com/UtvRomania şi pe www.utv.ro pentru cele mai noi ştiri din industria muzicală.
Despre Utv
It’s all about U!
Utv inseamnă energie pozitivă, bună dispoziţie, idei noi si curajoase. Utv este About U, este despre fiecare tânăr în parte, despre pasiunile sale, despre stilul său de viaţă şi despre evenimentele la care ia parte. Utv ştie ce-i face pe tineri să se simtă bine, ce le place, ce le captează atenţia şi îi face să zâmbească. Toate acestea se ragăsesc în muzica Utv.
Despre Cable Direct
Cable Direct, a fost înfiinţată în 1999 ca o companie dedicată vânzării de spaţiu publicitar pentru televiziunile tematice. Cable Direct desfăşoară şi activităţi de marketing, producţie de programe finanţate de clienţi, organizare de evenimente şi campanii promoţionale pentru mediile reprezentate, care ajută la implementarea strategiei de marketing a acestora, a politicii de vânzări şi a poziţionării lor pe piaţa media. Printre clienţii pe care compania îi are în portofoliu se numără posturile de televiziune: AXN, AXN BLACK, AXN WHITE, NATIONAL GEOGRAPHIC, NATIONAL GEOGRAPHIC WILD, PVTV, HISTORY, CARTOON NETWORK, BOOMERANG si TCM.