UTOK anunta introducerea „Next Day Service”, programul prin care clientii au parte de service in termen de o zi lucratoare.
UTOK a demonstrat ca tehnologia poate fi cu adevarat accesibila prin disponibilitatea celei mai variate game de smartphones si tablete lansate simultan pana acum in Romania si continua lista premierelor prin asigurarea clientilor sai a service-ului finalizat in termen de o zi lucratoare.
„Clientii nostri au demonstrat ca tehnologia merita sa fie accesibila, de aceea venim in intampinarea lor cu un program de service unic in Romania. Prin acesta vrem sa ne asiguram ca toti clientii nostri se pot bucura cat mai mult posibil de tehnologia si produsele UTOK. “Next Day Service” este pasul firesc in imbunatatirea constanta a serviciilor noastre., a declarat Cristina Bartan, Director Marketing UTOK.
UTOK pune pe primul loc nevoile utilizatorilor, de aceea „Next Day Service” va pune capat perioadelor lungi de care produsele au nevoie pentru a fi reparate. Toate smartphone-urile si tabletele UTOK aflate in perioada de garantie beneficiaza de „Next Day Service” in cadrul centrului service UTOK. Acest serviciu presupune ca, dupa receptionarea produsului in service diagnosticarea, reparatia (sau schimbarea) si programarea pentru returnarea catre utilizator sa aiba loc in termen de o zi lucratoare.
UTOK considera ca tehnologia trebuie sa fie accesibila tuturor, iar prin lansarea „Next Day Service” clientii se pot bucura de inca un beneficiu de calitate marca UTOK. „Next Day Service” este valabil incepand cu data de 10 decembrie 2013.
Toate detaliile despre „Next Day Service” sunt disponibile pe www.utok.com.