· La înscrierea în campanie, utilizatorii cartelelor preplătite primesc un bonus inițial de 30.000 MB valabil 120 de zile de la activare
· Bonusurile de date pentru apelurile primite sau efectuate, precum și pentru traficul de date consumat pot atinge 30.000 MB lunar
După succesul campaniei „Net folosești, Net primești” din această primăvară, Vodafone România continuă inițiativa prin care utilizatorii cartelelor preplătite, atât cei noi cât şi cei existenţi, vor putea acumula bonusuri de date în funcție de traficul de date consumat, precum și de apelurile efectuate și primite. Mai mult, bonusurile sunt acum și mai consistente, clienții având posibilitatea de a acumula până la 30.000 de MB la fiecare 28 de zile.
Astfel, la înscrierea în campanie, clienții Cartelei Vodafone vor primi un bonus de 30.000 MB valabil 120 de zile, urmând ca ulterior să primească câte 1 MB pentru fiecare MB folosit, precum și pentru fiecare minut de apel primit sau efectuat. Bonusurile lunare vor fi alocate la fiecare 14 zile clienților care au o extraopțiune activă de minimum 5 euro. Mai mult, în campanie se pot înrola și abonații Vodafone România persoane fizice, care își pot alege un utilizator de cartelă preplătită căruia îi vor aloca bonusul „Net folosești, Net primești”.
Pentru a primi bonusul, utilizatorii de cartele preplătite se pot înrola în campanie trimițând un SMS gratuit la 2777 sau completând formularul dedicat de pe www.vodafone.ro și din aplicaţia MyVodafone. De asemenea, abonații care doresc să aloce bonusul unui utilizator de cartelă preplătită pot trimite un SMS gratuit la 0722.10.10.10 cu numărul către care va fi direcționat bonusul.
Conceptul „Net folosești, Net primești” a fost lansat în această primăvară în premieră în România. Noua ofertă cu bonusuri de până la 30.000 de MB va continua să recompenseze utilizatorii Vodafone România pentru traficul efectuat în rețeaua Supernet 4G+.
Oferta adresată utilizatorilor Cartelei Vodafone este susținută de o campanie de promovare construită în jurul sloganului „Ai puterea să-ți faci de cap pe net!”, ce se desfășoară în TV, radio, online și outdoor. Vedetele spoturilor TV sunt cântăreața Antonia și vloggerul Matei Dima, cunoscut ca BRomania.